این گزارش به بررسی آمار مثلث های هجومی باشگاه های بارسلونا و رئال مادرید می پردازد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در فصل جدید لالیگای اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا، مثلث هجومی بارسلونا متشکل از مسی، سوارز و نیمار ( ملقب به MSN) نسبت به مثلث هجومی رئال مادرید متشکل از بیل، بنزما و رونالدو ( ملقب به BBC ) عملکرد بسیار بهتری داشته است. 


لالیگا : 

مثلث هجومی بارسلونا در فصل جاری لالیگا به طور کلی 23 مرتبه در زمین حضور داشته اند :

لیونل مسی : ستاره آرژانتینی بارسلونا در 7 بازی آبی و اناری پوشان در لالیگا به میدان رفته و موفق شده است 7 مرتبه دروازه حریفان را باز کند و 2 پاس گل نیز بدهد.

لوئیز سوارز : این بازیکن تنها عضوی از مثلث هجومی بارسلونا است که در تمام بازی های این تیم در لالیگای این فصل حضور داشته است. سوارز در 9 بازی عملکردی همانند مسی داشته و 7 گل به ثمر رسانده است و 2 پاس گل داده است.

نیمار : این بازیکن برزیلی نسبت به مسی و سوارز عملکرد ضعیفتری داشته است. نیمار در فصل جدید لالیگا 7 مرتبه در ترکیب آبی و اناری پوشان حضور داشته است و 4 مرتبه دروازه حریفان را گشوده است. نیمار در این بازی ها تنها 1 پاس گل داده است.

// سفارشی//////////مقایسه آمار MSN و BBC در فصل 17-2016

مثلث هجومی رئال مادرید در این فصل لالیگا 17 مرتبه به زمین رفته اند :

گرت بیل : این بازیکن اهل ولز در 7 بازی در ترکیب اصلی رئال قرار داشته و موفقترین عضو BBC در این فصل بوده است. بیل در این مسابقات موفق شده است 3 مرتبه دروازه حریفان را بگشاید و 1 پاس گل نیز داده است.

کریم بنزما : این بازیکن فرانسوی در 5 بازی که در لالیگا به میدان رفته ، 3 مرتبه دروازه حریفان را گشوده است. بنزما هیچ پاس گلی نداده است.

کریستیانو رونالدو : این بازیکن در این فصل مورد انتقاد تحلیلگران فوتبالی قرار گرفته است. رونالدو در 5 مرتبه ای که برای رئال مادرید به میدان رفته ،‌ موفق به ثبت آمار 2 پاس گل و 2 گل شده است. این آمار برای این ستاره پرتغالی اصلا قابل قبول نیست.


لیگ قهرمانان اروپا :

بارسلونا : 

لیونل مسی : این بازیکن آرژانتینی در لیگ قهرمانان اروپا آمار خیره کننده ای از خودش باقی گذاشته است. مسی در 2 بازی در لیگ قهرمانان اروپا 6 گل به ثمر رسانده و 2 پاس گل داده است که آمار بسیار خوبی به حساب می آید.

لوئیز سوارز : او هم در 3 بازی به میدان رفته است و آمار خوب 2 گل و 2 پاس گل را از خود بر جای گذاشته است.

نیمار : این بازیکن برزیلی در لیگ قهرمانان اروپا در پاس گل آمار فوق العاده ای داشته است. نیمار در 3 بازی 5 پاس گل داده و موفق شده است 2 گل نیز به ثمر برساند.


رئال مادرید :

گرت بیل : این بازیکن در 3 بازی فقط 1 گل و 1 پاس گل داده است که آمار خیلی خوبی به حساب نمی آید.

کریم بنزما : این بازیکن فرانسوی در 3 دیداری که در لیگ قهرمانان اروپا در ترکیب رئال مادرید حضور داشته ،‌آمار بسیار ضعیفی از خود به جای گذاشته است. بنزما فقط 1 پاس گل داده است.

کریستیانو رونالدو : ستاره پرتغالی نسبت به دو بازیکن دیگر رئال مادرید آمار بهتری داشته است. رونالدو در 3 بزای 2 گل به ثمر رسانده و 2 پاس گل داده است.


به این ترتیب مثلث هجومی بارسلونا در فصل جدید بسیار موفقتر از مثلث هجومی رئال مادرید بوده است. MSN ( مسی ، سوارز و نیمار) آمار خوب 2.73 گل و 1.64 پاس گل در هر بازی را از خودشان بر جای گذاشته اند،‌در حالی که BBC  ( بیل، بنزما و کریستیانو رونالدو) در هر بازی 1.14 گل به ثمر رسانده اند و .62/0 پاس گل داده اند.

لیونل مسی با وجود مصدومیتی که برایش به وجود آمد، بهترین بازیکن مثلث هجومی بارسلونا و رونالدو بهترین بازیکن مثلث هجومی رئال مادرید بوده اند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار