تمرد از فرمان "علی منصور" یا سیاست گزینش رسانه ها

تیم فوتبال استقلال به درخواست علی منصوریان سر مربی این تیم از مصاحبه با رسانه ها منع شدند و امروز به فاصله یک روز از صدور,این حکم لغو شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به صحبت های منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال مبنی بر اینکه تمامی اعضای تیم حق مصاحبه با هیچ رسانه ای را ندارند اما امروز در یکی از رسانه ها نظاره گر بودیم که بر خلاف ادعای منصوریان این امر صورت گرفته و مربی دروازه بانان آبی پوشان مصاحبه ای را انجام داده است .

بدون شک مصاحبه مربی استقلال این را نشان می دهد که خیلی حرف های منصوریان جدی نیست و یا اینکه در استقلال کسی گوشش به این حرف ها بدهکار نخواهد بود . به طور دقیق می توان این مساله را از مصاحبه امروز مربی دروازه بانان استقلال متوجه شد که پس از بیانیه سرمربی استقلال باز هم افراد زیر مجموعه وی اقدام به انجام مصاحبه کردند .

با این حال این موضوع را از مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال نیز پیگیر شدیم که وی در پاسخ به این سوال که با توجه به بیانیه منصوریان ،مصاحبه بابازاده مربی دروازه بانان بر چه اساس است پاسخ داد:این مصاحبه برای قبل بوده و قانون مصاحبه نکردن قرار است از امروز  اعمال شود و بر این اساس از امروز فردی از کادر فنی و پزشکی حق هیچ گونه صحبت ندارد و حتما مصاحبه بابازاده برای روز گذشته بوده است .

با این حساب باید بگوییم تاریخ مصاحبه برای امروز بوده و نه روز گذشته و حتی اگر هم برای روز گذشته بوده مگر منصوریان از همین دیروز با انتشار بیانیه ای چنین قاونی را برای استقلالی ها در نظر نگرفته بود ؟پس چطور باید بعد از یک روز بیانیه نظاره گر مصاحبه زیر مجموعه منصوریان در سایت ها باشیم.

تناقض در فرمان منصوریان فقط یک دلیل می تواند داشته باشد و آنهم در انتخاب گزینشی برای مصاحبه از بین رسانه هاست و البته د راینگونه موارد بارها شاهد بودیم که استقلال وسط خود اعضاء کادر فنی وارد حاشیه شده است و اینبار هم با این قانون نه چندان محکم شاید روند موفقیت اسقلال را در لیگ برتر فوتبال تحت تاثیر قرار دهدکه امیدواریم به این شکل نباشد.

تمرد از فرمان
تمرد از فرمان

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار