شیراز؛

اعزام مددجویان خنجی به مشهد مقدس

مدیر کمیته امداد خنج از اعزام 90 نفر از مددجویان زیرپوشش این نهاد به مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احمد رستم ‌پور مدیر کمیته امداد خنج با اشاره به برنامه‌ های فرهنگی کمیته امداد با هدف ارائه تسهیلات و خدمات برای فراهم کردن زمینه ادامه تحصیل، تربیت مناسب فرزندان و اعتلای سطح علمی‎ و فرهنگی افراد زیر پوشش، گفت: یکی از اهداف کمیته امداد در کنار رسیدگی به مشکلات مادی و معیشتی خانواده ‌های زیرپوشش و رفع فقر مادی، برطرف کردن فقر فرهنگی بین جامعه هدف است.
وی سفرها و اردوهای زیارتی را از برنامه ‌های فرهنگی این نهاد دانست و افزود: ایجاد نشاط روحی و روانی، تقویت باورهای دینی و اعتقادی، ایجاد روحیه خودباوری و آشنایی مددجویان با مسائل فقهی و اعتقادی از اهداف این‌گونه سفرهاست.
رستم پور با بیان اینکه از ابتدای سال 95، 188 نفر از مددجویان در قالب طرح شوق زیارت به سفرهای زیارتی اعزام شده ‌اند، تصریح کرد: در همین راستا از ابتدای آبان‌ ماه امسال  90 نفر از مددجویان زن و دختر به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام شده‌اند.
مدیر کمیته امداد خنج ادامه داد: در قالب این طرح، نیازمندانی که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند، در طول سال شناسایی و ساماندهی می‌شوند تا با یاری خیران، امکان سفر آن ها به عتبات عالیات، مشهد مقدس فراهم شود.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار