ایلام؛

برنامه های گرامیداشت هفته تربیت بدنی

برگزاری کلاس آموزشی امداد و کمکهای اولیه، کوهنوردی بانوان و مسابقات دانش آموزی از جمله برنامه های اداره ورزش و جوانان شهرستانایوان در هفته تربیت بدنی و ورزش بود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ رئیس اداره ورزش و جوانان شهر ستان ایوان هفته تربیت بدنی را بهانه ای برای یادآوری مجدد ورزش به جامعه خواند و اعلام کرد  : ورزش عامل سلامتی و نشاط در بین مردم است و از هر فرصتی باید برای ترویج آن استفاده کرد.  

امیر خانیان گفت : یکی از برنامه ای اجرا شده در شهرستان که از سوی هیئت پزشکی ورزشی انجام شد برگزاری یک دوره کلاس آموزشی کمکهای اولیه ویژه مربیان و ورزشکاران در سالن ورزشی شهید صدوقی شهرستان ایوان بود که مطالب مفید و جامعی در خصوص مصدومیت های ورزشی و آخرین شیوه های نوین رسیدگی اورژانسی به مصدومیت ها توسط یکی از مربیان مجرب جمعیت هلال احمر ارائه شد.  

وی افزود : از دیگر برنامه های اجرا شده در هفته تربیت بدنی و ورزش در شهرستان در بیست و هشتم مهر ماه و در سومین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش، که با شعار " ورزش ، قهرمانان ،جانبازان و معلولین ، غرور ملی " نامگذاری شده بود برگزار شد که طی آن برنامه های ورزشی متنوعی در رشته های مختلف ورزشی در مدرسه دخترانه حضرت زینب کبری (س) انجام شد و این برنامه های ورزشی باعث ایجاد نشاط و شادابی در بین دانش آموزان دختر شد.

وی تاکید کرد : با توجه به اهمیت ورزش در بین نوجوانان و تأثیر بسیار بالای ان بر روی روحیه افراد به ویژه دختران تصمیم داریم با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان اجرای این گونه برنامه ها را در راستای سلامت اجتماعی و جامعه عاری از اعتیاد ادامه دهیم.














انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.