با استقرار بیمارستان صحرایی ارتش جهموری اسلامی ایران در مرکز بخش مرزی و محروم سمیع آباد شهرستان تربت جام و ارائه خدمات درمانی رایگان در قالب “طرح مردم یاری” باعث خرسندی مردم این منطقه شده است.

ارائه خدمات درمانی رایگان در قالب به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ فرمانده گردان بهداری شمال شرق اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش گفت: برنامه "طرح مردم یاری” به منظور استفاده از توانمندی های بخش بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش در ارائه خدمات پزشکی به مناطق محروم و کم برخوردار انجام می شود که با توجه به استقبال مردم به دستور امیر جهانشاهی از سه روز به مدت چهار روز افزایش پیدا کرد.
مسعود زحمتکش افزود: کاروان اعزامی متشکل از ۱۰ پزشک متخصص، ۵ پزشک عمومی در بخش های تخصصی ارتوپدی، ارولوژی، اطفال، جراحی عمومی، چشم پزشکی، داخلی، دندانپزشکی، رادیولوژی، قلب، مامایی ، بیهوشی، پوست و دکتر دارو ساز با ۶ دستگاه آمبولانس، هفت کانکس صحرایی، یک اتاق عمل سیار به طور رایگان به درمان مردم می پردازند.
فرماندار تربت جام از اقدام و ابتکار بسیار مدبرانه ارتش جمهوری اسلامی ایران در مردم یاری بویژه حوزه بهداشت و سلامت قشر محروم تجلیل کرد و گفت: معتقدیم اعتماد متقابل مردم و نیروهای مسلح می تواند باعث امنیت پایدار در این مناطق شود.
علی رستمی افزود: این حرکت و اقدام ستودنی غیر از این که به سلامت مردم کمک می کند به لحاظ بار عاطفی ، اخلاقی و پیوستگی قوای مسلح و مردم نقش مهمی در بازدارندگی داشته و موجب امنیت و ثبات منطقه می شود.
رئیس شورای بخش پایین جام با قدردانی از طرح مردم یاری ارتش و استقرار بیمارستان صحرایی در این منطقه محروم و مرزی گفت: این حرکت ارتشیان غیور یک کمک انسان دوستانه و مردمی در راستای اهداف انقلاب اسلامی موجبات خرسندی اقشار کم درآمد و محروم منطقه واقع شد.
انتهای پیام// س.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.