سلطانی مهر: زحمات 2 ساله تیم جوانان به ثمر نشست

هافبک تیم ملی فوتبال جوانان ایران گفت: برتری مقابل ازبکستان سبب شد تا زحمات 2 ساله اعضای تیم ملی جوانان در راه صعود به جام جهانی به ثمر بنشیند.

سلطانی مهر: زحمات 2 ساله تیم جوانان به ثمر نشست/ پرچم ایران را در رقابت های جهانی هم به اهتزاز در می آوریممحمد سلطانی مهر در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره صعود تیم ملی جوانان به جام جهانی 2017 با برتری مقابل ازبکستان، بیان کرد: به دشواری این بازی واقف بودیم. با این حال برنامه ریزی و آنالیز خوبی روی ازبکستان داشتیم. خدا را شکر می کنم که توانستیم این حریف را با 2 گل شکست دهیم و به جام جهانی راه یابیم.

وی در مورد شکستن طلسم 16 ساله از سوی جوانان کشورمان در راهیابی به جام جهانی، گفت:  2 سال برای رسیدن به جام جهانی زحمت کشیدیم. اردوهای شبانه روزی زیادی در این مدت پشت سر گذاشتیم و حتی در برخی روزها سه جلسه تمرین می کردیم. خدا را شاکرم که این زحمات به بار نشست. امیدوارم این روند تا قهرمانی آسیا هم تداوم داشته باشد و پس از بازگشت به ایران، برنامه مناسبی برای رقابت های جهانی کره جنوبی در نظر گرفته شود.

سلطانی مهر درباره دیدار ایران و عربستان در مرحله  نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا، اظهار داشت: عربستان در مرحله یک چهارم نهایی تیم ملی عراق را شکست داده که جزء مدعیان آسیا به شمار می رود. همین امر نشانگر قدرت حریف ما در مرحله نیمه نهایی است. با این وجود طبق اطلاعاتی که کادرفنی از عربستان دارد تا قبل از بازی با این تیم، آن ها را به خوبی آنالیز می کنیم و امیدوارم با ارائه نمایشی قدرتمندانه این حریف را شکست دهیم و به فینال برسیم.

هافبک تیم فوتبال سایپا تهران درباره نقش امیرحسین پیروانی و دستیارانش در صعود تیم ملی به جام جهانی، بیان کرد:  کادرفنی تیم ملی نقش ویژه ای در صعود ملی پوشان جوان به جام جهانی داشت چرا که آن ها از لحاظ تاکتیکی و روحی به بهترین شکل بازیکنان را برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا آماده کرده بودند. من شخصا دست اعضای کادر فنی را می بوسم.

هافبک تیم ملی جوانان کشورمان درمورد کمبود امکانات این تیم به خصوص مشکلاتی که در بحث بازی های دوستانه و لباس ها وجود داشت، گفت: این امر مشکل چندین ساله تمام تیم های پایه فوتبال ما است اما ما بدون توجه به مشکلات موجود تمام تمرکز خود را برای موفقیت به کار گرفتیم و امیدوارم بتوانیم با قهرمانی آسیا به جام جهانی برویم و در آن جا هم پرچم ایران را به اهتزاز در آوریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار