اصفهان؛

قاچاق کالا و ارز به تولید واشتغال ضربه می زند

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کاشان گفت:قاچاق کالا و ارز باعث می شود که تولید در کشور ضربه خورده و همه مصرف کننده کالاهای خارجی شده و اشتعال در کشور تحت شعاع قرار می گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباسعلی قپانی پور،در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان کاشان تاکید مقام معظم رهبری بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کشور را تاکیدکرد و گفت :توجه به تولیدات داخلی و ارتقا کیفیت محصولات آن رغبت و تمایل مصرف کنندگان را به تولیدات داخلی افزایش می دهد.
وی، تبیین فرهنگ استفاده از کالای ایرانی با استفاده از ظرفیت های مختلف فرهنگی و اجتماعی شهرستان را تاکیدکرد و گفت:اطلاع رسانی و ترویج این فرهنگ با برگزاری برنامه های آموزشی برای خودداری مردم از خرید کالاهای قاچاق و خارجی خودداری و تشویق خرید کالاهای با کیفیت داخلی ضروری است.
به گفته وی، تصمیم گیری در خصوص مبارزه با کالاهای قاچاق در شهرستان کاشان متفاوت با استان ها و شهرستان های مرزی است و برنامه ریزی و سیاستگذاری متناسب با مسائل و شرایط منطقه ای را طلب می کند که در این خصوص فرمانداری ویژه کاشان با همکاری سازمان های مسوول اقدامات لازم  انجام شده است.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.