خاش

آسفالت معابر در اولویت شهرداری خاش است

معاون شهردار خاش گفت: آسفالت معابر با اولویت رفع مشکلات معابر منتهی به مدارس و توجه به حاشیه های این شهر در حال انجام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،عبدالوحید هاشمزهی اظهار داشت: آسفالت معابر در هسته مرکزی شهر و محلات با جدیت دنبال می شود و در این رابطه روند خدمت رسانی به شهروندان پرشتاب است.

وی افزود: عملیات ترمیم و آسفالت معابر اصلی و فرعی سطح شهر با هدف بهسازی معابر، تسهیل در تردد شهروندان و وسایط نقلیه ادامه دارد.

وی ادامه داد: خدمات رسانی بهینه و کسب رضایتمندی شهروندان از اولویت های شهرداری برای بهبود چهره عمومی شهر و ارتقا کیفیت زندگی شهروندان به حساب می آید و بهسازی و مرمت آسفالت معابر فرعی و کوچه های سطح شهر نیز بلافاصله بعد از اتمام معابر اصلی انجام خواهد شد.

وی رضایتمندی شهروندان را سرمایه و تکیه گاهی برای شهرداری خاش برشمرد و گفت: تلاش می شود از کنده کاری های بی جا، تخریب آسفالت خیابان ها و معابر عمومی و خسارت به شهر و شهروندان جلوگیری شود.

معاون شهردار خاش تصریح کرد: همگام با آسفالت، چندین گروه دیگر نیز در سطح شهر مشغول لکه گیری و درز گیری معابر و ساخت سرعت گیر مناسب با مصوبه شورای ترافیک و نظارت راهنمایی و رانندگی هستند.

یحیی هاشمزهی ادامه داد: قبل از آسفالت معابر زیر ساخت های کار همچون جدولگزاری و خاک ریزی و شیب بندی بنابر رعایت اصول و استانداردهای شهری در مراحل قبلی انجام و از سال گذشته با رعایت عدالت محله ای اجرای آسفالت معابر اصلی و مشترکات عمومی آن در حال انجام است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار