زاهدان

برخوردجدی با دکه‌هایی که اقدام به فروش سیلندر گاز می‌کنند

معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار زاهدان گفت: با دکه‌هایی که اقدام به فروش سیلندر گاز می‌کنند باید برخورد و در صورت لزوم دستور پلمب آنها صادر شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، عبدالرحمن شهنوازی صبح امروز در جلسه کمیته سوخت در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار کرد: با تمام خوروهایی که خارج از شبکه اشتراک درسطح شهر در حال توزیع گاز باشند به جد برخورد و خودرو توقیف شود.

معاون فرماندار زاهدان افزود: با دکه‌هایی که اقدام به فروش سیلندر گاز می‌کنند نیز باید به جد برخورد شود و در صورت لزوم دستور پلمب دکه را صادر کنند.

وی از مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان خواست: به دلیل کاهش در هزینه‌های برق، به مدارسی که دارای اسپیلت هستند نیز حواله سوخت داده شود.

شهنوازی گفت: نمایندگان شعبه‌های نفت را مجاب کنند تا مدارسی که مکانی برای ذخیره نفت نداشته باشند، در محل نمایندگی ذخیره سازی را انجام دهند.

ذخیره سازی مطلوب نفت سفید و گازوییل در سیستان و بلوچستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان نیز در این جلسه اظهار کرد: درحال حاضر ذخیره سازی نفت سفید و گازوییل در استان بسیار مطلوب است و با توجه به موجودی مخازن جای نگرانی برای تامین سوخت نفت و گازوئیل وجود ندارد.

محمد میردشتی افزود: در حال حاضر 67 میلیون لیتر نفت سفید در بین شهروندان توزیع شده و تا 5 ماه آینده این مقدار به 2 برابر افزایش می‌یابد.

وی تصریح کرد: جای نگرانی برای کمبود گاز برای شهروندان نیست چرا که همه مسئولان استان به ویژه فرماندار و استاندار به صورت مداوم پیگیر تامین سوخت گاز شهروندان و مردم استان هستند.

وی  بیان کرد: حواله سوخت آموزش و پروش ناحیه یک، امروز عصر و حواله سوخت آموزش و پرورش ناحیه دو نیز چهارشنبه هفته جاری تحویل داده می‌شود.

میردشتی افزود: سهمیه سوخت مدارس دینی و مساجد نیز هفته آینده قابل پرداخت است.

وی گفت: وضعیت ذخیره بنزین در سیستان و بلوچستان نسبت به سایر استان‌ها بسیار مطلوب تر است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار