تبریز؛

فعالیت 176 شبکه ماهواره‌ای برای زنان

مسئول امر به معروف و نهی از منکر سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی از فعالیت 176 شبکه ماهواره‌ای برای زنان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛غفار ملکی در جلسه روشنگری که توسط پایگاه مقاومت امام محمد باقر (ع) شهرداری منطقه پنج گفت: 18 هزار شبکه ماهواره‌ای راه‌اندازی شده که از این بین 176 شبکه برای زنان و 250 شبکه برای کودکان برنامه پخش می‌کنند.

وی گفت:نقش و جایگاه زن در اسلام تا حدی است که  سه سوره در مورد زنان نازل شده است.

غفار ملکی افزود: دشمن با شناخت از اهمیت زن در تربیت نسل‌های بیدارگر و ارزشی کلید نفوذ به جوامع اسلامی را پیدا کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه 7 هزار زن شهید در دوران دفاع مقدس داشته‌ایم از برنامه‌ریزی دشمنان برای از بین بردن بنیان خانواده اسلامی اشاره کرد و گفت: 18 هزار شبکه ماهواره ای راه‌اندازی شده که از این بین 176 شبکه برای زنان و 250 شبکه برای کودکان برنامه پخش می‌کنند.

ملکی اصلی‌ترین هدف برنامه‌های ماهواره‌ای را از بین بردن اصول و مبانی زندگی آنطور که در اسلام تاکید شده اشاره کرد و تجملگرایی، ترویج و عادی سازی روابط نامشروع، افزایش خشونت و تبدیل اصول زندگانی به زنده مانی را از مهم‌ترین اهداف شبکه های ماهواره دانست.

وی همچنین تولید 27 هزار سریال برای زنان را مسئله‌ای مشکوک اعلام کرد و گفت: پیامی که سریال‌های ماهواره‌ای به بیننده انتقال می‌دهند مبارزه با خانواده اسلامی است.

ملکی همچنین در ادامه سخنان خود به مضرات شبکه‌های مجازی نیز اشاره کرد و گفت: طبق ادعای مقامات و سران کشورهای بزرگ شبکه های مجازی به منظور مبارزه با کشورهای جهان سوم و در حال توسعه راه اندازی شده است. 

شایان ذکر است حوزه 2 شهید یدالله علمی سازمان بسیج شهرداری تبریز با همکاری پایگاه‌های مقاومت مناطق شهرداری اقدام به برگزاری جلسات روشنگری برای شهروندان می‌کند که جلسه روشنگری شهرداری منطقه پنج در فرهنگسرای فرشته با شرکت شهروندان برگزار شد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار