بی باک : فشارهای زیادی بر تیم ملی بود / مقانلو مربی بزرگی است

مربی تیم ملی تکواندو در المپیک ریو گفت : حواشی بسیاری پیرامون تیم ملی بود، که یکی از دلایل اصلی نتیجه نگرفتن تکواندو در المپیک نیز همین فشارها بود.

مهدی بی باک مربی تیم ملی تکواندو در رقابت های المپیک ریو، در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت : 
در تمام مدتی که در کادر فنی تکواندو برای حضوری موفق در المپیک مسئولیت داشتم،شاهدم که  همه مسئولان به کمک هم  هرچه در توانمان بود انجام دادیم، اما واقعا فشارهای زیادی از خارج روی اردوی تیم ملی تکواندو بود و این فشارها یکی از دلایلی بود که کارایی بچه ها و حتی خود ما را پائین آورد.

وی افزود : از خانواده تکواندو خواهش می کنم که به بیژن مقانلو این مربی بزرگ اعتماد کنند به طور حتم وی می تواند ثابت کند که بهترین مربی دنیاست و اگر فشار روحی و روانی وارد بر تیم کم شود نتیجه خوبی برای جامعه تکواندو حاصل می شود و در این مسیر هر کمکی که از خانواده تکواندو برمی آید باید انجام شود. 

بی باک تصریح کرد : در حال حاضر انتخاب مقانلو در سمت سرمربیگری بهترین انتخاب بود و فکر می کنم در آینده نیز باز هم خودش را ثابت می کند هرچند وی ثابت شده است .


*می خواهم بزرگ شدن فرزندم را ببینم

مربی تیم ملی در رقابت های المپیک برزیل بیان داشت : روز گذشته به فدراسیون تکواندو رفتم و صحبت هایی شد و از زحمات مسئولان فدراسیون و همچنین جناب مقانلو تشکر کردم ،مقانلو به من لطف دارد اما تصمیم گرفتم کمی هم به زندگی شخصی ام برسم و بزرگ شدن فرزندم را ببینم .    

وی ادامه داد : مسئولان فدراسیون و همچنین سرمربی تیم ملی به بنده لطف دارند ، اما من تصمیم خود را گرفته ام و  در حال حاضر می خواهم در خدمت خانواده باشم .

قهرمان سابق تیم ملی افزود : این مدت سه سال برای ما مربیان دوران سختی بود و واقعا فشارها و استرس زیای بر ما وارد می شد ، به همین دلیل تصمیم گرفتم کمی هم به زندگی شخصی ام برسم و بزرگ شدن فرزندم را ببینم .

بی باک ادامه داد : در ابتدا از فدراسیون تکواندو برای اعتمادی که در این سالها به ما کرد تشکر می کنم و ابراز ناراحتی از نگرفتن نتیجه در رقابت های المپیک را دارم .

وی یادآور شد : متاسفم که نتوانستیم خواسته مردم ایران و همچنین خانواده تکواندو را در المپیک برآورده کنیم اما واقعا خواسته قلبی ما این نبود.

 بی باک افزود :  تشکر می کنم از تمام کسانی که در این مدت بنده را تحمل کردند و به من فرصت خدمت به کشور و هموطنانم را دادند.


*از مردم ایران و جامعه تکواندو عذرخواهی می کنم

بی باک تاکید کرد: تا الان هیچ صحبتی در این زمینه انجام نداده ام اما جا دارد از جامعه تکواندو و مردم شریف ایران عذرخواهی کنم و بگویم ما تمام تلاشمان را کردیم اما نتوانستیم آنها را خوشحال کنم.

وی افزود : اتفاقاتی افتاد که غیرقابل پیش بینی بود و با وجود آمادگی خوب بچه ها نتوانستیم نتیجه بگیریم .

بی باک تصریح کرد : با توجه به شرایط روحی و روانی که المپیک دارد مانع این شد که بتوانیم مدال کسب کنیم و جا دارد از بیژن مقانلو برای زحماتی که برای من متقبل شد تشکر کنم، در این مدت درس های زیادی از وی آموختم .


*درس های زیادی از مقانلو آموختم

قهرمان سابق تیم ملی تکواندو افزود : مقانلو همیشه برای من برادر بزرگتر هست و تشکر می کنم که به من اعتماد کرد و باز هم پیشنهاد مربیگری به من داد و لطف وی شامل حالم شد.

بی باک خاطرنشان شد : در این مدت نکات زیادی از وی یاد گرفتم و بیشتر داشته های مربیگری ام را مدیون وی هستم و باز هم تشکرمی کنم.

مربی سابق تیم ملی بیان داشت : برای تیم ملی در مسابقات پیش رو  آرزوی موفقیت میکنم و امیدوارم به لطف خدا بتوانیم در آینده خاطرات تلخ ریو را به شادی مردم تبدیل کنیم و مطمئن باشید که بیژن مقانلو از پس اینکار برمی آید و می تواند توانایی های خود را بیش از پیش ثابت کند.

بی باک افزود : از فدراسیون تکواندو و شخص پولادگر و همچنین ذوالقدر تشکر می کنم بخاطر اطمینانی که به بنده داشتند و زحماتی که در این مدت متقبل شدند و تمام امکانات لازم را مهیا کردند اما متاسفانه اتفاقاتی افتاد که نتوانستیم از خجالت فدراسیون دربیاییم .


بی باک تصریح کرد : من فکر می کنم اشکال بزرگی که می توانیم به خود بگیریم این است که شاید نتوانستیم ملی پوشان را از لحاظ روحی و روانی به اوج برسانیم ، البته این مسئله تا حدی دست خود بازیکن  و قسمتی دست مربی است.

قهرمان سابق تیم ملی تکواندو تاکید کرد :در حال حاضر و همیشه یکی از طرفداران تکواندو هستم و مطمئنم باز هم تکواندو می تواند به اوج برگردد و افتخارآفرینی کند، بخصوص اینکه بازی های آسیایی را پیش رو داریم که با سرمایه های موجود در تکواندو ، این ورزش می تواند افتخارآفرین و کمک حال ورزش کشور باشد.

  
وی خاطرنشان کرد : بازیکن هم باید صد در صد به کادر فنی اعتماد داشته باشد و متاسفانه در برخی موارد این اعتماد کمرنگ می شود و باعث می شود که نتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.    

مربی سابق تیم ملی تاکید کرد : هرجا که بازیکنان به کادر فنی و فدراسیون اعتماد داشته باشند بهترین نتیجه کسب می شود.


 بی باک گفت : همیشه نمی شود بهنرین نتیجه را کسب کرد چرا که بعضی اوقات اتفاقاتی می افتد که غیرقابل پیش بینی است .

  
وی در پایان اظهار کرد : شاید در حال حاضر کمی از تیم ملی دور باشم ولی هر زمان که بتوانم به بچه ها سر می زنم و برای همه ، کادر فنی ، بازیکنان و فدراسیون آرزوی موفقیت دارم.


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار