مشهد؛

دو گروه از مشهد مسافر مرحله کشوری مناظره های دانشجویی

دبیر اجرایی مسابقات ملی مناظره منطقه شرق کشور گفت: هر دو گروه پیشرو در پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در منطقه شرق کشور در مرحله کشوری حضور خواهند داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در منطقه شرق کشور به پایان رسید.
در این جلسه که در محل دانشگاه فردوسی مشهد با حضور دکتر کافی رییس دانشگاه فردوسی مشهد، دکتر شمسیان رییس جهاد دانشگاهی خراسان رضوی و کاظمی رییس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی و با موضوع 'لازمه سیاسی ایران ایجاد ساختار حزبی با قدرت های توزیع شده و برابر می باشد' برگزار شد دو گروه تنقیح ترافرازنده به عنوان موافق و گروه ساتراپ به عنوان مخالف به گفتگو و مناظره پرداختند که در نهایت در یک رقابت نزدیک و با اختلاف یک امتیاز گروه ساتراپ موفق به کسب عنوان نخست و دریافت جایزه این مرحله از مسابقات شد.
حسین یوسفی دبیر اجرایی این مسابقات در شرق کشور با بیان اینکه شعار مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، مناظره فرصتی برای یادگیریست افزود: ابتکار و ایده شکل گیری این مسابقات توسط سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی شکل گرفت و از سال 91 در حال برگزاریست که از دوره گذشته این مسابقات به صورت لیگی و چند مرحله در حال انجام است.
مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی در ادامه گفت: این مسابقات در سه مرحله کلی استانی، منطقه ای و کشوری برگزار می شود که دانشجویان در استان های مختلف بصورت گروه های چهار نفره در رشته های مختلف ثبت نام می کنند، موضوعاتی مشخص می شود و با چهارچوبی مشخص به مناظر می پردازند.
حسینی گفت: سه داور از هیءت علمی دانشگاه این مناظره هارا داوری کرده و در نهایت گروه برنده از مرحله استانی وارد مرحله منطقه ای و از مرحله منطقه ای وارد مرحله کشوری خواهند شد.
وی افزود: با توجه به سهمیه بندی انجام شده هردو گروه شرکت کننده در این مناظره به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.
مرحله کشوری مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران نیمه آذر ماه در تهران برگزار خواهد شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۰۵ آبان ۱۳۹۵
در موضوع متاظره کلمه " توسعه" جا افتاده است. لازمه توسعه سیاسی ایران ایجاد...
آخرین اخبار