مجوزی از سوی دانشگاه تهران برای اکران مستند «شب‌نامه» صادر نشده است

معاون فرهنگی دانشگاه تهران گفت: برای اکران مستند «شب‌نامه» مجوزی از سوی مقامات زیرربط دانشگاه تهران صادر نشده است.

مجید سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در تاریخ 28 مهرماه درخواستی از طرف بسیج پردیس دانشکده های فنی مبنی بر اکران فیلم شب‌نامه به دست معاونت فرهنگی این دانشگاه رسید.

وی ادامه داد: این درخواست در اولین شورای نظارت بر تشکل های اسلامی که روز گذشته برگزار شد، مطرح و با درخواست اکران این مستند موافقت شد.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران افزود: در این دانشگاه بابت فیلمی یا مستندی که قرار است پخش شود حتما باید مجوز از سوی دانشگاه صادر شود.

وی در خصوص افرادی که هفته گذشته اقدام به تبلیغات در مورد این مستند در فضای مجازی کردند، گفت: ما به این افراد توصیه کردیم که حتما برای اکران مستند شب نامه مجوز رسمی را تهیه کنند که صرفا به این دلیل است که در آینده صاحب اثر مدعی نشود این مستند بدون هماهنگی و اجازه مدیریت دانشگاه اکران شده است.

سرسنگی با بیان اینکه دانشگاه تهران از پخش این مستند جلوگیری نکرده و با اکران این فیلم موافقت شده است، اضافه کرد: ما فقط درخواست داشتیم که برای اکران این مستند مجوز از مراکز ذیصلاح دانشگاه دریافت شود که متاسفانه این مجوز دریافت نشد و از اکران این مستند جلوگیری شد.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران یادآور شد: اگر مجوز لازم جهت اکران این مستند گرفته شود، دانشگاه تهران اجازه نمایش آن را صادر می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار