قم؛

اقدامات پیشگیرانه برای حذف معضلات اجتماعی در قم

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهردار قم ازاقدامات پیشگیرانه برای حذف معضلات اجتماعی در استان خبرداد.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛سیدامیر سامع در جلسه تعاملی نیروی انتظامی با مدیران شهرداری که با حضور استاندار قم در سالن جلسات ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، با اشاره به ایستگاه‌هایی که برای احداث پایگاه راهنمایی و رانندگی در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: با توجه به اینکه ایستگاه‌های قبلی در فضاهای مناسبی پیش بینی نشده بود در حال اصلاح مکان‌ و فضای ایستگاه‌ها هستیم.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهردار قم با تاکید بر اینکه بحث سد معبر وانت بارها در شهر در برهه‌ای از زمان به وضعیت نابسامانی رسیده بود، گفت: براساس برنامه‌ای مدون و منسجم در راستای جمع‌آوری وانت‌بارها حرکت شد و با همکاری مشترک وضعیت فعلی شهر بسیار بهتر شده است.

معاون شهردار قم با بیان اینکه موضوع دست‌فروشی مشکل دیگری در شهر بود که در محدوده حرم و جمکران به معضل تبدیل شده بود، افزود: این مشکل نیز تا حدود زیادی برطرف شده و در روز این مشکل وجود ندارد و اقداماتی نیز برای جمع آوری دست‌فروشان در شب هم در حال انجام است.

سامع خواستار اقدامات پیشگیرانه برای حذف معضلات اجتماعی در شهر شد و گفت: برخی متکدیان و معتادان بارها جمع‌آوری شدند اما باز هم به شهر برگشته‌اند.

انتهای پیام/ج
برچسب ها: قم ، اقدامات ، پیشگیری ، معضلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار