متهم شدن یک آمریکایی به انجام تهدیدات تروریستی علیه یک مرکز اسلامی

یک مرد 40 ساله آمریکایی به انجام تهدید علیه مسلمانان متهم شده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، یک مرد 40 ساله از ایالت کالیفرنیای آمریکا به انجام تهدیدات تروریستی علیه یک مرکز اسلامی و انتشار پیامهای خشونت آمیز در شبکه های اجتماعی متهم شد.

پلیس لس آنجلس در گفتگو با خبرگزاری فرانسه اعلام کرد این مرد هفته گذشته پس از آن که در دو مناسبت برگزار شده در این مرکز اسلامی مسلمانان را به قتل تهدید کرده بود، بازداشت شد.


پلیس پس از بازرسی خانه وی در "آگورا هیلز" واقع در شمال غرب لس آنجلس، 5 فقره تفنگ، یک عدد تفنگ بادی و 7 عدد کلت و بیش از 120 کیلوگرم مهمات متنوع کشف کرد. "عمر ریچی،" مدیر این مرکز اسلامی در گفتگو با خبرگزاری فرانسه تصریح کرد: کارمندان این مرکز از زمانی که این مرد به انتشار پیامهایی در فیسبوک اقدام کرد و تماسهایی تهدید آمیز انجام داد، نگران بودند.
ریچی اعلام کرد این مرکز با این شرایط مجبور شد دست به تقویت اقدامات امنیتی بزند. همچنین این متهم با سپردن قرار وثیقه ای به ارزش 75 هزار دلار آمریکا آزاد شد.


طبق گزارش پژوهشگران دانشگاه کالیفرنیا که در سال جاری میلادی منتشر شد، جنایات علیه مسلمانان در ماه های اخیر به بالاترین سطح خود از زمان حملات 11 سپتامبر 2011 رسیده است.



انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار