مدیر عامل باشگاه والیبال صالحین

با فدراسیون والیبال به توافق رسیدیم/ امروز اولین بازی را انجام می دهیم

علیرضا فداکار از توافق این باشگاه با فدراسیون والیبال برای حضور در لیگ خبر داد.

با فدراسیون والیبال به توافق رسیدیم/ امروز اولین بازی را انجام می دهیمبه گزارش خبرنگار توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان علیرضا فداکار مدیر عامل باشگاه والیبال صالحین ورامین در گفت و گو با رادیو ورزش در پاسخ به این سوال که علی رغم اینکه تیم شما در ابتدای فصل بازی نکرد، اما از امروز بازی خود را در لیگ برتر آغاز می کند؛ چطور مشکل تیم برطرف شد، اظهار کرد: تیم ورامین، از سال گذشته بدهی داشت و فدراسیون والیبال بر کاری قانونی اصرار دارد. این جزء وظایف فدراسیون است که حقوق بازیکنان و کادر فنی را استیفا کند؛ اما شهرستان ورامین، بضاعت محدودی دارد و بنا به خواست جوانان و مردم علاقه مند، مسئولین ورامین پذیرفتند که امسال تیم داری کنند. پس از عبور از یک مسیر پر فرازو نشیب، روز گذشته با فدراسیون والیبال توافق کردیم که بخشی از بدهی را پرداخت کنیم و قرار است امروز اولین بازی مان را در لیگ امسال انجام دهیم. 

وی، نیز در پاسخ به این پرسش که برای حضور در لیگ برتر فصل آینده، باید بدهی های تیم تسویه شود، آیا تا پایان فصل این بدهی ها پرداخت خواهد شد، عنوان کرد: امسال برنامه ریزی کردیم که به طور زمانبندی شده بدهی ها را پرداخت کنیم. ما تجربه سال گذشته را داریم و سعی می کنیم که برای فصل آینده موفق تر عمل کنیم. 

فداکار، تصریح کرد: به جهت سطح بالایی که والیبال امروز ایران دارد، هزینه های آن هم واقعاً سنگین شده است و بسیاری از مراکز استان ها با بضاعت مالی قوی تر از ورامین نتوانستند تیم داری کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.