رئیس انجمن شنا جانبازان و معلولین گفت: نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشور را به اردوی تیم ملی دعوت کردیم تا برای رقابت های جهانی آماده شوند.

نوروزی:تیم ملی برای مسابقات جهانی آماده می شودمجید نوروزی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: پنجمین مرحله از لیگ برتر شنا در بهمن ماه سال جاری برگزار می شود و از اکنون به دنبال هماهنگی و فراخوان تیم ها هستیم.

وی ادامه داد:با توجه به اینکه ایزدیار تنها نماینده کشور ما در ریو بود و توانست رکورد لندن را ارتقا دهد تصمیم گرفتیم با برگزاری مسابقات لیگ استعدادهای بیشتری را کشف کنیم تا در رقابت های پارآسیایی با نماینده های بیشتری شرکت کنیم.

نوروزی افزود: با توجه به مسابقات جهانی پیشرو،در نظر داریم اردوهای تیم ملی جوانان را از دی ماه برگزار کنیم تا بتوانیم در این رقابت ها مدال های خوشرنگی را کسب کنیم و به نوعی برای تیم ملی پشتوانه سازی کنیم.

وی عنوان داشت: افرادی که در مسابقات قهرمانی کشور توانستند رکورد خوبی را ثبت کنند به اردوی تیم ملی دعوت شدند و در نهایت با تصمیم کادرفنی نفرات اصلی تیم را در پایان اردوها مشخص می کنیم.

رئیس انجمن شنا جانبازان و معلولین در پایان خاطر نشان کرد: کادر فنی تیم ملی جوانان هنوز قطعی نشده و از بین مربیان تیمهای لیگ کادرفنی را انتخاب خواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار