مشهد؛

پدافند غیرعامل به دنبال مقاومت و کمتر آسیب دیدن در بحران است

معاون توسعه فرهنگی و اطلاع‌رسانی و سخنگوی سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: پدافند غیرعامل به دنبال مقاومت و کمتر آسیب دیدن در بحران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛محسن محبی در جلسه کارگروه مدیریت شهری و پشتیبانی پدافند غیرعامل شهرستان مشهد اظهار کرد: خراسان رضوی در بسیاری از زمینه‌ها مانند پدافند غیرعامل برتر است و طرح جامع پدافند غیرعامل نیز برای اولین بار در مشهد اجرایی شده که قابل تقدیر است.
وی افزود: پدافند به دنبال این است که ما در بحران مقاومت کنیم و کمتر آسیب ببینیم. اگر شهرداری پای کار آمد دلیلش این است که در موقع بحران باید از همه امکانات استفاده کنیم که بیشترین امکانات نیز در اختیار شهرداری است.
سخنگوی سازمان پدافند غیرعامل کشور عنوان کرد: گزارش‌های ارائه شده در این جلسه نشانه امن بودن مشهد است. یکی از ماموریت‌های ما بازداشتن دشمن از اقدام است پس باید خود را تقویت کنیم.
محبی خاطرنشان کرد: در حوزه نظامی کشور ما در شرایط بازدارندگی قرار دارد و اگر ما هم اقدامات خوبی در زمینه پدافند غیرعامل انجام داده‌ایم یعنی بازدارنده‌ایم.
وی با اشاره به اینکه یکی از ماموریت‌های ما استمرار فعالیت‌های ضروری است، تصریح کرد: فضای حیاتی جامعه در مواقع بحران باید خدماتش استمرار یابد که در همین راستا برق 8 نقطه مشهد روز شنبه به طور تصادفی قطع می‌شود تا آمادگی دستگاه‌ها سنجیده شود.
وی با تاکید بر اینکه باید به سمت مقابله با تهیدها برویم، بیان کرد: دوست داریم مشهد اولین شهر ایمن کشور باشد.

انتهای پیام// ف ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار