کرمان؛

برگزاری مراسم وداع با محرم

این مراسم از امشب بمدت 5 شب همراه با برگزاری کرسی های تلاوت قرآن کریم، مراسم روضه خوانی و سخنرانی در اداره اوقاف کرمان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، و بنا به اعلام روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان ،حجت الاسلام مصطفی بساوند گفت: در راستای اجرای ویژه برنامه های سوگواره بصیرت عاشورای سازمان اوقاف مراسم روضه خوانی وداع با محرم از محل نیات موقوفات منطبق در محل اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کرمان برگزار می شود.

وی افزود: این مراسم از پنجشنبه 6 آبانماه بمدت 5 شب همراه با برگزاری کرسی های تلاوت قرآن کریم، مراسم روضه خوانی و سخنرانی سخنرانان مطرح استان برگزار می شود.

بساوند اجرای امینانه به نیات واقفین گرانقدر را یکی از مهمترین اولویتهای برگزاری این مراسم عنوان و خاطرنشان کرد: برپایی سفره اطعام حضرت سید الشهداء و قرعه کشی سفر زیارتی عتبات عالیات از جمله برنامه های این مراسم است.

سرپرست اداره اوقاف ناحیه دو شهرستان کرمان از عموم مردم شهر کرمان برای شرکت در این مراسم دعوت کرد و گفت: این مراسم هر روز رأس ساعت 18 عصر در محل اداره اوقاف شهرستان کرمان واقع در خیابان ابوحامد روبروی بیمارستان مهرگان برگزار می شود.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: وادع ، محرم ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار