اهواز؛

از دوران رضا شاه راه آهن بجا مانده!

بسیاری از جاده های استان خوزستان، جاده مرگ هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمين مجید ناصری نژاد در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه خوزستان که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: اینکه هنوز خط آهن خوزستان متعلق به دوران رضا شاه است یکی از دردهای مردم است.

وي افزود: با توجه به رشد وضعیت راه آهن در سایر استان ها، توجهی به راه خوزستان نشده است و چرا باید خط راه آهن خوزستان همچنان فرسوده باقی بماند و مردم در انتظار باشند.
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی گفت: راه آهن خوزستان متعلق به دوران رضا شاه است و این مساله در حالی است که وضعیت راه آهن در سایر استان بهبود پیدا کرده است.

ناصری نژاد تصریح کرد: بيشتر فرودگاه هاي استان خوزستان متعلق به شرکت نفت و یا نیروهای نظامی است و مردم هیچ فرودگاهی ندارند.

وی گفت: در بحث بنادر نیز وضعیت به شکل قبل از انقلاب مانده و حتی خیلی از ظرفیت ها از بین رفته است.

ناصري نژاد گفت: راه های خوزستان با وجود اقدامات انجام گرفته هنوز مناسب نیستند و بسیاری از جاده های استان، جاده مرگ هستند. همچنین بسیاری از جاده های روستایی خاکی بوده و مردم را در تابستان و زمستان با مشکل مواجه می کند.

ناصری نژاد عنوان کرد: مسکن مهر همه استان های کشور به خوبی اجرا شده ولی در خوزستان پیشرفت آنچنانی نداشته و رها شده است و مردم در این زمینه با مشکلات فراوانی مواجه هستند.

رييس مجمع نمايندگان خوزستان عنوان کرد: انتظار داریم در این ماه های آخر دولت به خوزستان توجه ویژه ای شود.

در ادامه این جلسه، سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر در مجلس گفت: یکی از مشکلات جاده های خوزستان بحث نقاط حادثه خیز است که باید در اولویت قرار بگیرند زیرا این نقاط حادثه خیز بسیار زیاد هستند.
وی افزود: وزارت نفت، صنعت و کشاورزی از جاده های استان استفاده بسیاری می کنند و در این زمینه باید برای رسیدگی به جاده ها مؤظف شوند و به جاده های استان توجه کند.

گیلانی خاطر نشان کرد: رسیدگی به نقاط حادثه خیز و مسکن مهر در خوزستان باید با سرعت بیشتری انجام گیرد. همچنین در شوشتر چهار هزار واحد مسکن مهر وجود دارد اما خدمات شهری، جاده و گاز برای آنها نرفته است.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.