ساری؛

داعش حاشیه امن اسراییل

داعش در حال حاضر حاشیه امنی برای اسرائیل در منطقه ایجاد شده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، آیت‌الله طبرسی امام جمعه ساری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز استان به تلاش دشمنان اسلام در منطقه برای به وجود آوردن داعش اشاره کرد و گفت : داعش دست‌پروده آمریکا و عربستان است که با ایجاد آن در حال حاضر حاشیه امنی برای اسرائیل در منطقه فراهم شده است .

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه دشمنی آمریکا، اسرائیل و سران برخی کشورهای عربی با اسلام و مسلمانان بر اساس آیات و روایات اثبات شد، افزود : با به وجود آمدن داعش اسرائیل در حاشیه امن قرار گرفت و هر روز شاهد کشتار مسلمانان یمن، سوریه و عراق در منطقه هستید که همه مسلمانان باید همت کنند که شر ایادی کفر در منطقه خاورمیانه از بین برود.

وی بر ضرورت تأمین و تجهیز نیازمندی‌های کشور تأکید کرد گفت: در قرآن بر ساخت کشتی، سلاح و ایجاد سد تأکید شده که با تقویت این سه بخش می‎توان نیازمندی‌های غذایی و دفاعی کشور را تقویت کرد و در حوزه سیاسی و صنعتی هم سرآمد شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت : تقویت حوزه کشاورزی ، گردشگری و صنعتی در استان باید مورد توجه قرار گیرد.

آیت الله طبرسی با اشاره به نام‌گذاری روز 13 آبان به نام دانش‌آموز، افزود: شهید حسین فهمیده در مسیر عاشورا را یافت و اقدام حسین فهمیده یا تسخیر لانه جاسوسی پیام‌های زیادی دارد که باید به این پیام‌ها توجه جدی شود.

وی گفت: برای اینکه کشور آسیب نبیند باید راه افرادی مانند حسین فهمیده‌ها در کشور ادامه پیدا کند.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار