روحانی رحلت آیت‌الله حاج سیدتقی طباطبائی قمی را تسلیت گفت

رییس جمهوری در پیامی رحلت عالم ربانی و فقیه پارسا حضرت آیت‌الله حاج سید تقی طباطبایی قمی را به حوزه‌های علمیه، همه شاگردان و دوستداران و به‌ویژه بیت مکرم آن مرحوم تسلیت گفت.

روحانی رحلت آیت‌الله حاج سیدتقی طباطبائی قمی را تسلیت گفتبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری در پیامی رحلت عالم ربانی و فقیه پارسا حضرت آیت‌الله حاج سید تقی طباطبایی قمی را به حوزه‌های علمیه، همه شاگردان و دوستداران و به‌ویژه بیت مکرم آن مرحوم تسلیت گفت و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید، علو درجات و همجواری با صالحان و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت کرد.

متن پیام حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله انا الیه راجعون

رحلت عالم ربانی و فقیه پارسا حضرت آیت‌الله حاج سید تقی طباطبایی قمی، موجب تألم و تأثر خاطر گردید.

این روحانی مبارز و وارسته سالیان متمادی از عمر بابرکت خود را صرف ترویج معارف اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و تعلیم و تربیت شاگردان برجسته نمود و منشاء خدمات دینی و علمی ارزشمندی شد.

اینجانب این ضایعه را به حوزه‌های علمیه، همه شاگردان و دوستداران و به‌ویژه بیت مکرم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و همجواری با صالحان و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

حسن روحانی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار