سراوان

برگزاری رقابت‌های ورزشی دانش‌آموزان در سراوان

رئیس اداره ورزش و جوانان سراوان گفت: رقابت‌های ورزشی دانش‌آموزان در رشته‌های مختلف از جمله دارت، مچ‌اندازی و تنیس روی میز در سراوان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،محمدرضا گمشادزهی اظهار کرد: رقابت‌های ورزشی دانش‌آموزی ویژه پسران با همکاری آموزش و پرورش در رشته‌های دارت، مچ‌اندازی و تنیس روی میز در دبیرستان تربیت بدنی تختی سراوان برگزار و از نفرات برتر تجلیل شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان سراوان افزود: در رشته دارت از میان 20 نفر شرکت کننده یاسر بارکزهی، وحید چاکرزهی و نادر سپاهی به مقام اول تا سوم دست یافتند، در رشته مچ‌اندازی پس از رقابت 15 نفر سعید شاملو، سبحان حسینی و حسام امرا عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند و در رشته تنیس روی میز نادر دهقان، لال بخش امرا و عبدالغفور درزاده در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

وی با اشاره به مسابقات ورزشی ویژه دختران بیان کرد: این رقابت‌ها در رشته‌های هفت سنگ، طناب زنی و طناب کشی به میزبانی مدرسه فاطمه الزهرا (س) برگزار شد که در رشته طناب زنی ساناز سپاهیان، سمیه بلوچزهی و اسما کرد مقام اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد: در رشته طناب‌کشی مهدیه کریم کشته، مهرانگیز نوشیروانی، پروین علیپور و سحر دهواری مقام اول را از آن خود کردند، میناسپاهی، زهراسپاهی، الهه بلوچزهی و زهرا درازهی به عنوان دوم و متینا سپاهی، مبینا دهواری و فریبا سپاهی به جایگاه سوم دست یافتند.

گمشادزهی در ادامه از برگزاری رقابت‌های وسطی، طناب‌کشی، طناب‌زنی و دوومیدانی در مدرسه بنت الهدی خبر داد و گفت: در این مسابقات در رشته طناب‌کشی عایشه سپاهی، حدیثه کاووسی، فاطمه پیام، فاطمه مقبولیان، پریسا نیازی، نساء رئیسی و محبوبه میرکی عنوان اول تیمی را از آن خود کردند.

انتهای پیام/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار