ساری،

نواخته شدن زنگ پدافند غیرعامل در مدارس مازندران

زنگ پدافند غیرعامل در مدارس مازندران نواخته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مسعود داریوندی، معاون طرح و برنامه و امور مجلس سازمان پدافند غیرعامل کشور در این مراسم که در دبیرستان دخترانه حضرت ولی عصر(عج) ساری برگزار شد، گفت: مازندران در موضوع پدافند غیرعامل جزء استان ‌های فعال و پر تلاش کشور است.

داریوندی با بیان اینکه در پدافند غیرعامل به موازات پدافند عامل به دنبال حفظ همه مؤلفه ‌های قدرت هستیم، افزود: هدف دشمن از بین بردن زیربنا و زیرساخت ‌های کشور است و پدافند غیرعامل در مقابله با این تهدید دشمن به دنبال حفظ زیرساخت ‌ها و توانمندی ‌ها است.

ربیع فلاح جلودار ، استاندار مازندران نیز در این مراسم با بیان اینکه آمادگی همه آحاد جامعه در شرایط بحران‌های طبیعی و غیرطبیعی امری ضروری است، گفت: نقش پدافند غیرعامل در مقابله با تهدیدات زیستی و امنیتی امری ضروری است.

وی با بیان اینکه مازندران از استان‌ های حادثه پذیر در برابر مخاطرات طبیعی است، افزود: مسئولان امر باید با تدابیر اصولی طوری برنامه‌ریزی کنند که حوادث طبیعی تبدیل به مخاطرات انسانی نشود.

فلاح با بیان اینکه دانش آموزان مدارس نقشی اساسی در آگاهی بخشی جامعه دارند، گفت: مبانی و موضوعات پدافند غیرعامل باید در مدارس به دانش آموزان بازگو شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.