قزوین؛

انهدام باند سارقان حرفه ای

با انهدام باند سارقان سابقه دار، 52 فقره سرقت از مغازه و اماكن خصوصی در استان کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ جانشين فرمانده انتظامي استان گفت: با دستگيري يک مالخر، وی به خريد اموال سرقتي  از دو سارق سابقه دار اعتراف و در بازرسي از منزلش 6 دستگاه لب تاپ مسروقه، دوربين، ابزارآلات  شامل دلر، اره، هيلتي كشف شد.

بگفته سرهنگ سلمان اميري، پس از مشخص شدن هويت سارقان ، يکي از آنها دستگير و در بازجويي از وي به بزه ارتكابي با همدستي(م - ا ) سارق اصلي اعتراف کرد که در همین زمینه يك  مالخر دیگر معرفي ودر بازرسي از منزل وي  12 دستگاه لب تاپ، اره، وسائل بازي، دوربين مداربسته، گوشي کشف شد.

جانشين فرمانده انتظامي استان با اشاره به شناسایی سارق دیگر در عملیات غافلگیرانه افزود:  سارق پس از انتقال به پليس آگاهي به بزه انتسابي اعتراف و يک نفر مالخر ديگر را در همين رابطه معرفي کرد که در بازرسي از منزل اين مالخر7 دستگاه لپ تاب ، يک دستگاه ال سي دي و ابزارآلات  شامل دلر، اره، هيلتي كشف شد.

بگفته سرهنگ اميري مالخر سوم متواري و تلاش براي دستگيري وي ادامه دارد .

وی ادامه داد : سارقان به   52 فقره سرقت از مغازه و اماكن خصوص در شهر های محمديه، بيدستان، الوند، محمود آباد و  قزوين اعتراف کردند و با راهنمايي متهمان كليه محل هاي سرقت بازسازي و شكات شناسايي و اموال مسروقه تحويل مالباختگان شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار