آبادان ؛

اقدام هولناک زورگیران با کودکان آبادانی

زورگیران خشن آبادانی که کودکان را هدف سرقت هایشان قرار می دادند در عملیات پلیسی دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مادری با مراجعه به ماموران پلیس آبادان از ماجرای گرفتار شدن پسر 12 ساله اش در دام 2 زورگیر خشن پرده برداشت.وی به ماموران گفت: پسرم برای خرید از سوپر مارکت از خانه خارج شد که 2 جوان با قمه جلوی راه پسرم را بستند و در حالیکه قمه را روی گردن پسرم گذاشته بودند اقدام به سرقت گوشی موبایل و پولهایش کرده اند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران پلیس آگاهی برای دستگیری 2 زورگیر خشن دست به کار شدند و با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی این زورگیر سابقه دار شدند و مخفیگاه آنها در منطقه سده آبادان ردزنی شد.

ماموران ابتدا مخفیگاه زورگیران را تحت نظر قرار دادند و تیم پلیسی در اقدامی غافلگیرانه 2 متهم را دستگیر کردند و از مخفیگاه دزدان گوشی سرقتی پسر نوجوان نیز به دست آمد.

2 متهم سپس پیش روی پسربچه 12 ساله قرار گرفتند و در حالیکه راهی جز اعتراف نداشتند به چند زورگیری خشن از کودکان در سطح شهر آبادان اعتراف کردند.

ماموران پلیس آگاهی آبادان با اطلاع از اینکه طعمه به دلیل سرقت گوشی موبایلش با تهدید قمه دچار اختلالات روحی و روانی شده است وی را به اداره پلیس آگاهی دعوت کردند و با در اختیار قرار دادن گوشی موبایلش، یک کارت همراه پلیس برای وی صادر کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.