سبحانی فر در نطق میان دستور:

فساد چون موریانه‌ای از درون ارزش‌های انقلاب را می‌بلعد/روحانی در ترکیب تیم اقتصادی‎اش تجدیدنظر کند

عضو کمیسیون صنایع گفت: امروز همه می‌دانیم که تبعیض و فساد در جامعه بیداد می‌کند و هر روز چون موریانه از درون ارزش‌های انقلاب را می‌بلعد.

چوب لای چرخ دولت نگذارید و بگذارید دولت کار خود را انجام دهدبه گزارش خبرنگار مجلس  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  رمضانعلی سبحانی فر، در نطق میان دستور صحن علنی امروز مجلس (9‌ آبان) گفت: چه اتفاقی برای مسئولین کشور افتاده است که 3 هزار میلیارد ریال، 2 هزار میلیارد، 100 هزار میلیارد، 20 هزار میلیارد از بیت‌المال این مملکت غارت می‌شود اما حتی یک تب سبک هم نمی‌کنیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت: این چه الگویی که است که ما از حسین(ع) گرفته‌ایم که برای فساد، تبعیض و اجرای عدالت نمی‌کوشیم. این نشست و برخاست ما در مجلس اگر برای تحقق عدالت نباشد اگر برای مبارزه با تبعیض و فساد نباشد چه اثری دارد آیا این همه شهید و جانباز و ایثارگر که برای برپایی و تحقق عدالت و مبارزه با تبعیض قیام کرده اند از ما توقع ندارند و به ما نظاره نمی کنند که چگونه در مقابل تبعیض و فساد ایستاده‌ایم و مهر سکوت بر لبانمان زده‌ایم.

سبحانی فر خطاب به رئیس مجلس گفت: از شما توقع دارم که پرچم مبارزه با فساد و تبعیض را در دست بگیرید، مردم ما از شما حمایت خواهند کرد و با بی‌عدالتی و تبعیض مبارزه جدی داشته باشید.

وی ادامه داد: امروز همه می‌دانیم که تبعیض و فساد در جامعه بیداد می‌کند و هر روز چون موریانه از درون ارزش‌های انقلاب را می‌بلعد، ظلم و تبعیض اساس حکومت را هدف‌گیری می کند و ما باید به آن مبارزه کنیم و نباید مهر سکوت بر لبانمان بزنیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن اظهار داشت: تغییراتی در کا بینه روی داده اگر چه دیر شده است اما همین اندازه تغییراتی که انجام شده مایه دلگرمی، امید و اصلاح در جامعه است. انشا‌الله نمایندگان محترم در روز سه‌شنبه با رأی مثبت به وزرای پیشنهادی روحانی قلب ملت را خوشحال خواهند کرد البته بایستی روحانی در تیم اقتصادی خود نیز تجدیدنظر بنماید. 

سبحانی‌فرد گفت: مردم از رکود و بیکاری ناراحت هستند و در تیم اقتصادی دولت هماهنگی برای یک سیاست واحد برای برخورد با رکود وچود ندارد باید سیاست‌ها مشخص باشد معضل بزرگ نظام یعنی مسئل رکود حل و فصل گردد. 

وی در پایان تصریح کرد:کسانی هستند که می‌گویند که آقای روحانی را نصیحت می‌کنند و می‌گویند که ما به ایشان توصیه می‌کنیم که در مرحله بعد شما کاندید نشوید ولی من به آنها گوشزد می‌کنم به جای این تذکر به آقای روحانی به دوستانتان تذکر بدهید چوب لای چرخ دولت نگذارند و بگذارند دولت کار خود را انجام دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار