رجبی:خبرهای نادرستی بابت فشنگ ها به وزارت ورزش ارائه شده است

رئیس هیات تیراندازی مازندران گفت:تخلفی از هیات تیراندازی مازندران صورت نگرفته و اخبار نادرستی به حراست وزارت ورزش داده شد.

علی اکبر رجبی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره اتفاقات پیش آمده برای فشنگ اهداف پروازی استان تصریح کرد:مازندران از استان هایی است که طی چند سال اخیر در ورزش تیراندازی به خصوص رشته اهداف پروازی خدمات زیادی انجام داده است به طوری که ما درراستان مازندران 5 هزار شکارچی را حذب ورزش تیراندازی کردیم که مدیر کل حفاظت از 
محیط زیست از این اقدام هیات تیراندازی استقبال کرد.

وی افزود: هیات تیراندازی برای این تیراندازان مسابقات مختلفی برگزار می کند که از فشنگ های مخصوص اهداف پروازی استفاده می شد اما درحال حاضر چندماهی است که به دلیل مشکلات پیش آمده برای فشنگ تیراندازان برگزاری مسابقات با مختل روبه رو شده است وحراست وزارت ورزش هم به این ماجرا ورود پیدا کرد.

رجبی ادامه داد:فشنگ هایی که به هیات استان تحویل داده می شد مورد تایید فدراسیون تیراندازی است اما برخی به دلیل سود جویی های شخصی کارهای غیر قانونی انجام می دادند وفشنگ را با قیمت های بالاتری می فروختند اما متاسفانه این خبر به گونه ای دیگر به حراست گزارش داده شد واین موضوع به ضرر هیات تیراندازی استان تمام شد.

وی اظهار داشت: معتقدم وزارت ورزش هر اقدامی در این زمینه انجام دهد به سود تیراندازی خواهد بود.مازندران تنها استانی است که ورزش تیراندازی را به صورت همگانی گسترش داده است وملی پوشان زیادی در تیراندازی دارد.اما متاسفانه در چند ماه اخیر به دلیل مشکلات پیش آمده تیراندزان نگران شرایط فعلی خود هستند.

وی در پایان خاطر نشان کرد:هیات تیراندازی مازندران زیر مجموعه فدراسیون تیراندازی است وقتی فدراسیون فشنگ های ارسالی به هیات را تایید می کند پس هیچ مشکلی نباید در این رمینه وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار