اسدی: پکیج هایی را برای داوران می آوریم تا آموزش ببینند

دبیرکل فدراسیون فوتبال به داوران کشورمان بابت موفقیت‌های اخیر، تبریک گفت.

اسدی: پکیج هایی را برای داوران می آوریم تا آموزش ببینندبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،علیرضا اسدی در مراسم رونمایی از سیستم رادیویی داوران اظهار داشت: مهم ترین عنصر فوتبال، داوران هستند. با توجه به مواردی که از قدیم گریبانگیر داوران بوده،شغل سختی است اما شاهد پیشرفت آنها در این مدت اخیر بودیم که برای ما گرانقدر و ارزشمند است.
از داوران تشکر می کنم ناملایمات زیاد است اما با صبوری از آنها عبور کرده و به تجربیات خود می افزایند.
می توان به داور برتر هفته که معمولا انتخاب می شود یک سخت افزارهایی به عنوان تقدیر اهدا کرد. مثل ساعت پولار یا تبلت های مخصوص ، این یک فیلد آموزشی است و میتوان روی آن تحلیل کرد.در بحث مسافرت داوران اتفافات ناگواری مثل مرگ دوستان رخ داده که مقرر شده در هیات رییسه برای تامین منابع مالی این سفرها اقداماتی انجام شود.
 
وی ادامه داد: کمیته و دپارتمان داوری به خوبی عمل می کند و از آن ها تشکر می کنم.ما باید به سمتی برویم که داوران حداقل سخت افزاری را داشته باشند و امیدوارم که فدراسیون آن را تهیه کند. 240 بازی در لیگ برگزار می کنیم که اگر هر کدام یک صحنه داشته باشد 720 صحنه می شود که آنها را باید با پی دی اف به کتاب تبدیل کنیم و برای داوران به آموزش بگذاریم. قرار است پکیچ هایی را برای داوری بیاوریم که آموزش ببینند.

انتهای پیام/
برچسب ها: اسدی ، فدراسیون ، داوران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار