یزد؛

برگزاری مانور مديريت رسانه

مانور مديريت رسانه در زمان وقوع بحران درشرکت آبفا برگزارشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛رضا اشتر زاده مدير دفتر مديريت بحران و پدافند غيرعامل شركت آبفا با اشاره به اين كه نقش رسانه ها در مقوله اطلاع رسانی بسیار تعیین کننده است گفت : رسانه ها در ارتقاي فرهنگ و قدرت فهم جامعه و حتی میان جوامع مختلف بیشترین نقش را ایفا می كنند .

 اشتر زاده افزود : امروزه رسانه های جمعی با توجه به نفوذ و گسترش بی سابقه خود در جوامع و در تمامی ابعاد حیات بشری به جزء جدایی ناپذیر در مواقع بحران تبدیل شده اند .
 
اشترزاده يكي از عرصه هاي مهم فعاليت رسانه های جمعی در جامعه را   نقش آن ها در بحران و مديريت بحران عنوان كرد و افزود : رسانه در زمان بحران به دو صورت مثبت و منفي ايفاي نقش مي كنند .

 وي در ادامه ي اين مانور ، به مباحثي از جمله انواع دیدگاه رسانه ها نسبت  به بحران، استراتژی های رسانه ای در مواجهه با بحران ، تیغ دو لبه و نقش دو گانه رسانه ها در بحران، جنگ رسانه ای، استراتژی های رسانه ای در بحران، نقش رسانه ها در بحران های طبیعی، الزامات رسانه برای مدیریت موفق بحران و ... پرداخت .

 وي خاطرنشان كرد : هدف از برگزاري اين مانور بررسي نقاط ضعف و قدرت و  هم چنين رسيدن به يك هم انديشي و هماهنگي با اصحاب رسانه براي مديريت بحران در زمان وقوع حوادث غير مترقبه مي باشد .

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.