مسی : نحوه بازی بارسلونا تغییر کرده است

لیونل مسی ستاره آرژانتینی تیم بارسلونا بیان کرده است پس از اینکه گواردیولا بارسلونا را ترک کرد، نحوه بازی بارسلونا هم تغییر کرد.

مسی : نحوه بازی بارسلونا تغییر کرده استبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از د سان، لیونل مسی ستاره تیم بارسلونا بیان کرده است که لوئیز انریکه نحوه بازی بارسلونا را تغییر داده و بازی بارسلونا مستقیم تر شده است. مسی پیش از دیدار تیم های بارسلونا و منچستر سیتی به حمایت از سرمربی اسپانیایی تیم سیتی نیز پرداخته است. 

گواردیولا و منچستر سیتی در اوایل ماه اکتبر نیز مقابل بارسلونا قرار گرفتند که در آن بازی گواردیولا در ورزشگاه نیوکمپ تحقیر شد و 4 بر 0 مقابل لوئیز انریکه شکست خورد. 

لیونل مسی در این باره بیان کرده است : " همه می دانند که نحوه بازی بارسلونا چگونه است. البته هر مربی افکار خاص خودش را دارد و نحوه بازی تیم را تغییر می دهد. پس از اینکه گواردیولا بارسلونا را ترک کرد نیز نحوه بازی ما تغییر کرد. لوئیز انریکه تیم ما را هجومی تر کرده است و ضد حمله نیز در دستور کار ما قرار گرفته است، اما گواردیولا به ضد حمله اعتقاد زیادی نداشت."

وی افزود : " پپ مربی بسیار خوبی است . مطمئن هستم که با مهارت های خوبی که پپ دارد ، منچستر سیتی هر روز بهتر می شود و پیشرفت می کند."

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار