شیراز؛

دستبند پلیس بر دستان سارق گردنبند طلا

فرمانده نیروی انتظامی نی ریز از دستگیری سارقی خبر داد كه اقدام به اخاذی یك گردنبند طلا از یك بانوی شهروند در آن شهرستان كرده بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ عزیز برزگر فرمانده نیروی انتظامی نی ریز گفت: در پی سرقت به عنف یك عدد گردنبد طلا از یك بانوی شهروند توسط راكب یك دستگاه موتورسیكلت در شهرستان نی ریز، شناسایی و دستگیری سارق در دستور كار ماموران قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی سارق به نام "و – م" شناسایی شد. 

وی ادامه داد: در یك عملیات غافلگیرانه متهم دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان نی ریز به جرم خود اقرار و اظهار كرد؛ به علت فقر تصمیم به سرقت طلاجات از افراد سالمند گرفتم. 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نی ریز اظهار كرد: این سارق اخاذ در نخستین اقدام خانم سالمندی كه در همسایگی آنها بوده را طعمه خود قرار داده و در فرصت مناسب كه كوچه آنها خلوت بوده با موتورسیكلت خودش وارد كوچه شده و با توسل به زور گردنبند وی را سرقت می كند و از محل متواری می شود. 

سرهنگ برزگر افزود: این سارق اخاذ، گردنبند سرقتی را برای فروش به یكی از شهرستان های همجوار شهرستان نی ریز می برد اما به خاطر نداشتن فاكتور قادر به فروش آن نمی شود. 

وی با اشاره به كشف طلای مسروقه از سارق و استرداد آن به مال باخته، اظهار كرد: موتورسیكلت نیز توقیف و وی با تشكیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد. 

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار