مشهد؛

اجرای 18 پروژه فضای سبز در بوستان‌های بزرگ شهر مشهد

معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد از اجرای 18 پروژه فضای سبز در بوستان‌های بزرگ سطح شهر خبر داد و اعتبار این پروژه‌ها را 7 میلیارد تومان عنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، خلیل‌الله کاظمی افزود: اجرای این پروژه‌ها در بوستان‌های بزرگ سطح شهر مشهد در راستای توسعه و افزایش امکانات زیربنایی، فضای سبز و توسعه روشنایی و آبیاری صورت می‌پذیرد.

وی درخصوص پروژه‌های عمرانی فضای سبز در بوستان‌های بزرگ شهر مشهد گفت: درختکاری و توسعه سیستم آبیاری، مخزن آب شرب، توسعه محدوده پلکان بابا کوهی، توسعه سیستم روشنایی از پروژه‌های پیش‌بینی شده در بوستان خورشید است که این امر با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 400 میلیون تومان به اجرا خواهد رسید.

معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد افزود: بوستان بزرگ ملت با اعتبار 395 میلیون تومان و 3 پروژه که شامل بازپیرایی چمن، ایمن سازی سیستم روشنایی(ارت) ، اجرای سیستم AC و DC که در راستای کاهش مصرف برق استفاده می‌شود در حال انجام است.

کاظمی گفت: اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای 4 پروژه عمرانی فضای سبز در بوستان بزرگ ملت، 2 میلیارد و 130 میلیون تومان است که شامل توسعه فضای سبز، لایروبی قنات، توسعه آبیاری و افزایش سطح درختکاری و درختچه کاری است که این امور تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

وی درخصوص 7 پروژه عمرانی دیده شده در بوستان وفا گفت: این پروژه‌ها شامل توسعه سیستم روشنایی، خرید مجموعه بازی کودکان (پلی اتیلن) و توسعه فضای سبز است که با اعتبار یک میلیارد و 100 میلیون تومان اجرا می‌شود.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.