مهاباد؛

صرف 100 میلیارد ریال اعتبار برای طرح های عمرانی بیمارستان مهاباد

برای اجرا و تکمیل طرح های عمرانی بیمارستان امام خمینی مهاباد تاکنون 100 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرحهای عمرانی بیمارستان امام خمینی مهاباد گفت : این میزان هزینه کرد در فضایی به وسعت بیش از 6 هزار متر مربع در بخش های مرکز تشخیص و ثبت بیماران سرطانی ، کلینیک ویژه تخصصی ، بلوک زایمان و اورژانس صورت گرفته است.

محمود زاده افزود : در راستای اجرای طرح تحول سلامت در حوزه درمان و با هدف کاهش عمل سزارين مادران باردار و گسترش انتخاب زایمان طبیعی ، بخش بلوک زایمان بیمارستان امام خمینی مهاباد در اين مرکز بازسازی شده است.

وی افزود : در راستای ارتقا سلامت شهروندان ، بیمارستان 36 تختخوابی تامین اجتماعی قرار است برای بیمه شدگان تامین اجتماعی در شهرستان مهاباد احداث شود.

وی اظهار داشت : بیمارستان 370 تختخوابی در مهاباد که در زمان وزیر بهداشت وقت خانم دکتر دستجردی دستور احداث آن صادر شده بود ، هم اکنون با پیگیری های صورت گرفته از طریق دکتر هاشمی وزیر بهداشت قرار است در بودجه سالیانه گنجانده شود و علاوه بر آن ، بیمارستان 100 تختخوابی دیگر نیز در نظر گرفته شده است که هم اکنون در حال پیگیری است.

مرزنگ مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد هم گفت : با تلاشها و پیگیری های صورت گرفته ، دانشکده پیراپزشکی شهرستان مهاباد با رشد فیزیکی حدود 90 درصد در ردیف بودجه استانی قرار داده شد و عملیات تکمیل ساخت این طرح هم به پایان خواهد رسید و شاهد بهره برداری از این مکان به عنوان مجتمع آموزش عالی سلامت خواهیم بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.