نبیل قاووق: انتخاب رئیس‌جمهور لبنان، اعلام رسمی شکست وتوی عربستان سعودی است

نائب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله گفت لبنان با انتخاب رئیس‌جمهور دستاورد ملی راهبردی خود را محقق خواهد کرد.

به گزارش گروه بین‌المللی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی «العهد» لبنان، شیخ نبیل قاووق، نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: لبنان با انتخاب رئیس جمهور دستاورد ملی راهبردی خود را محقق خواهد کرد و این مساله به طور رسمی شکست وتوی عربستان سعودی را نشان خواهد داد.  

شیخ نبیل قاووق تاکید کرد: حزب الله مسئولیت خود را در دفاع از کشور و مردمش ترک نخواهد کرد.

وی در مراسم سومین روز از شهادت علی صادق صادق( سید جعفر ) در حسینیه شهرک النمیریه، که با حضور جمعی از مسئولان و خانواده های شهدا و اهالی این شهرک برگزار شد، گفت: اکنون قهرمانان مقاومت و ارتش سوریه در حال جنگ با گروههای تکفیری هستند که عربستان آنها را به سلاح و پول تجهیز کرده است. 

وی اتفاقات سوریه را جنگ عربستان علیه سوریه با استفاده از ابزارهای تکفیری برشمرد و گفت: پیروزی طرح عربستان در سوریه یعنی تبدیل سوریه به مقر النصره و داعش و این مسئله به طور مستقیم لبنان را تهدید و آن را به عرصه تاخت و تاز مراکز تکفیری تبدیل خواهد کرد. 

شیخ قاووق با بیان اینکه «تحولات سیاسی (کنونی) لبنان شکست رسمی سیاستهای عربستان در منطقه را ثابت می کند»، تاکید کرد: رژیم عربستان مسئول خالی ماندن پست ریاست جمهوری لبنان در دو سال و شش ماه گذشته است چرا که علیه نماینده برتر ملی و مردمی از وتو استفاده کرده است. 

شیخ قاووق گفت: انتخاب رئیس جمهور موفقیت ملی، راهبردی و تاریخی است که رسما  شکست وتوی عربستان را به اثبات می رساند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار