عزیزی: بند افزایش قرارداد بابت قضای حاجت را نیز اضافه کنید

مدیرفنی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: با توجه به بندهای جدید در قراردادهای فوتبالیست ها، جای تعجب نیست اگر مدیران باشگاه ها 10 میلیون به قرارداد بازیکنانی که قضای حاجت می کنند، نیز اضافه کنند.

عزیزی: بند افزایش قرارداد بابت قضای حاجت را نیز اضافه کنیدخداداد عزیزی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در مورد وضعیت کادر فنی این تیم، بیان کرد: طبق تصمیم گیری های انجام شده قرار است به زودی مربی دروازه بان ها، بدنساز و یک مربی که از پیشکسوتان ابومسلم است، به کادرفنی سیاه جامگان اضافه شوند.

وی در مورد تکلیف برگزاری اردوی سیاه جامگان در ترکیه گفت: با توجه به تعطیلی رقابت های لیگ برتر قصد داشتیم تیم را راهی اردوی ازمیر ترکیه کنیم اما شرایط جوی این کمپ در حال حاضر چندان مناسب نیست چرا که ازمیر در این فصل از سال هوای سردی دارد. بر همین اساس تکلیف برگزاری اردوی سیاه جامگان در ترکیه هنوز مشخص نیست.  در صورتی که این امر منتفی شود بازیکنان را به کیش یا تهران می فرستیم.

عزیزی درباره بند قرارداد بازیکنانی چون حمید علی عسگری و محمد رضا خانزاده مبنی براینکه با جدایی فرهاد کاظمی، این بازیکنان هم می توانند از سیاه جامگان جدا شوند، توضیح داد: از رفتن علی عسگری ناراحت نیستم اما برایم جای سوال دارد که چنین قراردادهای عجیبی در هیچ کجای دنیا مرسوم نیست.
تنها ایرادی که می توانم از مدیران باشگاه بگیرم این است که چرا به خودشان اجازه می دهند به راحتی آب خوردن در قراردادهای بازیکنان این بندها گنجانده شود. معتقدم باشگاه ها نباید چنین تصمیماتی را اتخاذ کنند. با این حساب امکان دارد در آینده ای نزدیک بازیکنی که حین مسابقه به دستشویی برود، مدیران باشگاه 10 میلیون تومان به قراردادش اضافه کنند.

مدیرفنی سیاه جامگان درباره بحث جدایی اش از این تیم در صورت تزریق نشدن پول تا قبل از دیدار با استقلال خوزستان، تصریح کرد: درصورت تزریق نشدن پول به باشگاه پیش از بازی با استقلال خوزستان صد در صد کناره گیری می کنم. البته باید بگویم ما در این فرصت باقی مانده اردوهای مان را طبق برنامه تعیین شده برگزار می کنیم و حتی کادر فنی هم معرفی می شود چرا که احتمال دارد پول به سیاه جامگان تزریق شود. در صورتی که مشکلات باشگاه همچنان پا برجا باشد بیشتر از این نمی توانم در خدمت تیم مورد علاقه ام باشم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۱۰ آبان ۱۳۹۵
مگه کیش چه مشکلی داره که اگه ترکیه نشد بعد میریم کیش!!!؟؟؟
آخرین اخبار