طارمی غایب بود / بیرانوند تمرین تیم ملی را ترک کرد

نخستین تمرین تیم ملی برای آماده سازی دیدار با سوریه عصر امروز در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تمرین تیم ملی برای آماده‌سازی به منظور دیدار مقابل سوریه در رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه از ساعت 16 امروز در زمین شماره یک آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی که در آکادمی ملی فوتبال حضور داشت، ابتدا در تمرین حاضر نشد و با توجه به برگزاری جلسه‌دستیارانش تمرینات را زیر نظر داشتند.

در ابتدای تمرین گلرها جدا شده و بازیکنان قبل از آغاز کار با توپ به صورت اختیاری خود را گرم کردند.

دن گاسپار به همراه آقاجانیان و کروز اولین نفراتی بودند که به محل تمرین آمدند و پس از آن بازیکنان یک به یک خود را به زمین تمرین رساندند. البته چند بازیکن مانند امیری ، بیرانوند، غفوری و .. در ساختمان پزشکی واقع در کمپ به کارهای درمانی مشغول شدند. 

 سرمربی تیم ملی از اواسط تمرین با لباس شخصی وارد زمین چمن شد و با بازیکنان خوش و بش کرد.

بازیکنان پس از ورود به زمین با کادرفنی تیم خوش و بش کردند .

علیرضا حقیقی، رشید مظاهری، کمال کامیابی‌نیا، سیدجلال حسینی، عزت‌اله پورقاز، رامین رضاییان، احسان حاج‌صفی و محمد انصاری هشت بازیکنی بودند که در تمرین امروز حضور داشتند .

مهدی طارمی با اجازه از کارلوس کی‌روش در تمرین امروز غایب بود و برخلاف سایر ملی‌پوشان این تیم در تمرین حضور نداشت.

علیرضا بیرانوند دروازه بان مصدوم پرسپولیس، در دقایق ابتدایی تمرین صحبت هایی به صورت خصوصی با جواد نکونام انجام داد و سپس از کمپ خارج شد.
وی در بازی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان از ناحیه دست آسیب دید و پس از آن دستش را گچ گرفت.

تمرینات امروز ملی‌پوش به چند بخش تقسیم شد که بازیکنان ابتدا بدن‌های خود را زیر نظر کادرفنی گرم کردند و سپس استارت‌های کوتاه و بلند را در عرض زمین انجام دادند.

کارهای ترکیبی و حفظ توپ بخش دیگری از تمرین امروز بود و سپس بازیکنان در دو گروه سه نفره فوتبال گل کوچک را در چهار دروازه در دستور کار قرار دادند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار