ایلام؛

استقرار سه فروند بالگرد همزمان با اربعین در استان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گفت: همزمان با ایام اربعین امسال سه فروند بالگرد با هدف تسریع در امداد رسانی در مهران مستقر می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمد سلیمانی اعلام کرد: از این تعداد، 2 فروند بالگرد در ایلام و یک فروند نیز در مهران مستقر می شوند تا در صورت بروز حوادث احتمالی در کمترین زمان ممکن عملیات امداد و نجات را انجام دهند.

وی همچنین از استقرار 20 تیم موتوری امداد و نجات این جمعیت در پایانه مرزی مهران در اربعین امسال خبر داد و گفت : علاوه بر این، بر اساس اعلام ستاد اربعین قرار است 10 مدرسه در مهران به این جمعیت معرفی شود تا به امکانات اولیه برای اسکان اضطراری زائران مجهز شوند.

سلیمانی  اظهار کرد : در صورتی که به تشخیص ستاد اربعین استان زمین برای برپایی اردوگاه در اختیار این جمعیت قرار گیرد هلال حمر از آمادگی کامل برای ایجاد و تجهیز این اردوگاه برای اسکان اضطراری زائران برخوردار است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: علاوه بر این اقدام ها 23 پایگاه امداد و نجات جاده ای این جمعیت با بکارگیری امدادگران آموزش دیده، آمبولانس و خودرو نجات در مسیر تردد زائران راه اندازی خواهد شد و همزمان با اربعین حسینی در محورهای ارتباطی این استان مستقر می شوند.

وی یادآور شد: هلال احمر در اربعین امسال از سوی ستاد اربعین استان به عنوان مسئول کمیته امداد و نجات تعیین شده و در این راستا کار خدمات دهی به زائران حسینی را در حوزه امداد و نجات بر عهده خواهد داشت.

به گفته سلیمانی، خدمات رسانی جمعیت هلال احمر در ایام اربعین امسال به زائران از 20 آبان آغاز و تا 10 روز بعد از اربعین حسینی نیز ادامه دارد.









انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.