کمپین ترامپ وجود ارتباط میان سازمان ترامپ و بانک روسیه را رد کرد

ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ گزارش ارتباط این نامزد جمهوری خواه را با آلفا بانک روسیه تکذیب کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گاردین، ستاد انتخاباتی "دونالد ترامپ،" نامزد جمهوری خواه انتخابات آمریکا گزارش مربوط به استفاده از یک سرور مخفی سازمان ترامپ برای ارسال یا دریافت اطلاعات با بانک روسیه را رد کرد.

روز گذشته یک مقاله در نشریه "اسلیت" آمریکا منتشر شد که در آن به ارتباط پایدار یک سرور مخفی سازمان ترامپ با دو سرور مرتبط با آلفا بانک –بزرگترین بانک خصوصی در روسیه -- اشاره شده بود.

ستاد انتخاباتی "هیلاری کلینتون،" نامزد دموکرات انتخابات آمریکا به سرعت به این مقاله واکنش نشان داد و اعلام کرد: این واضح ترین نشانه ارتباط ترامپ و مسکو است.

شایعات اینترنتی مربوط به ارتباط سرور سازمان ترامپ با یک بانک روسی در چند هفته گذشته در واشینگتن جنجال زیادی به پا کرده است. 

"هوپ هیکس،" سخنگوی ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ با رد اتهامات وارد شده اعلام کرد: نخست اینکه این یک سرور مخفی نبوده است. این سرور ایمیل برای اهداف بازاریابی راه اندازی شده بود و بوسیله یک شخص ثالث اداره می شد و از سال 2010 مورد استفاده قرار نگرفته است. سازمان ترامپ هیچ اطلاعاتی را از این سرور ایمیل دریافت یا ارسال نکرده است. سازمان ترامپ هیچ ارتباطی با هیچ نهاد روسی ندارد.

همچنین اواخر روز دوشنبه یک مقام آلفا بانک اعلام کرد اتهام ارتباط این بانک با سازمان ترامپ "دروغ" است. نه آلفا بانک و نه هیچ کدام از اعضای آن – از جمله "میخاییل فریدمن،" رئیس هیئت مدیره بانک و "پیوتر آون،" رئیس بانک، ارتباطی با ترامپ یا سازمان وی نداشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار