همدان؛

افتتاح کافه کتاب شکرستان در همدان

حوزه هنری استان در ادامه فعالیت‌های خود به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی، اقدام به ایجاد کافه کتاب در جنب سینما قدس همدان کرد.

افتتاح کافه کتاب شکرستان در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ در مراسمی و با حضور علی قربانی مشاور اجرایی و نماینده محمد حمزه زاده قائم مقام رئیس حوزه هنری و مدیرعامل موسسه سوره سینمای مهر، سهیل جهان‌بیگلری رییس هیات مدیره موسسه فرهنگی تبلیغاتیی بهمن سبز، محمود کاظمی مدیرعامل موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز و سیدمحمدباقر حسینی رییس حوزه هنری استان،  کافه کتاب شکرستان افتتاح شد.

رییس حوزه هنری استان همدان در این باره گفت: حوزه هنری به عنوان یکی از تولیدکنندگان کتاب و محصولات فرهنگی و به عنوان یکی از نهادهای فعال در زمینه فرهنگ، ترغیب جامعه به کتابخوانی و تلاش برای افزودن کتاب به اوقات فراغت افراد را به عنوان یکی از فعالیت‌های جنبی خود دنبال می‌کند و در این راستا فروشگاه کتاب خود را در زمستان89 و مرکز فروش محصولات فرهنگی را نیز در مردادماه92 افتتاح کرد.

سیدمحمدباقر حسینی ادامه داد: این نهاد همچنین در ادامه‌ی فعالیت در چرخه توزیع محصولات فرهنگی و تلاش جهت بهبود اقتصاد هنر در استان و گسترش چرخه توزیع کتاب، و با پی‌گیری‌های مستمر، کافه کتاب شکرستان را با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی این حوزه افتتاح کرد.

وی گفت: دمنوش‌های گیاهی، نوشیدنی‌های گرم، انواع شربت‌های گیاهی مقدمه‌ای خواهد بود تا کتاب‌ها و محصولات فرهنگی بیشتر در معرض دید عموم قرار گیرد و خانواده ها و افراد حاضر در لابی سینما قدس همدان نیز می‌توانند در هنگام صرف نوشیدنی، از کتابهای موجود در قفسه‌های لابی استفاده کنند.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.