کاشانی‌پور در نشست خبری:

تشکل‌های دانشجویی و دانش‌آموزی با رهبر معظم انقلاب فردا دیدار می‌کنند

رئیس ستاد مرکزی برگزاری یوم‌الله 13 آبان در نشست خبری برنامه‌های این روز را در سرسر کشور اعلام کرد.

تشکل‌های دانشجویی و دانش‌آموزی با رهبر معظم انقلاب فردا دیدار می‌کنندبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین کاشانی‌پور رئیس ستاد مرکزی یوم‌الله 13 آبان در نشست خبری به مناسبت این روز که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های مراسم 13 آبان اظهار داشت: تشکل‌های دانشجویی و دانش‌آموزی با رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه 12 آبان ماه دیدار می‌کنند.

وی در ادامه افزود: برپایی تظاهرات ضد استکبار جهانی در سراسر کشور، نواخته شدن زنگ استبکار ستیزی رأس ساعت 10 صبح چهارشنبه 12 آبان در کلیه مدارس، برگزاری همایش پدافند غیرعامل در سطح مدارس کشور، تجلیل از مقام شامخ شهدای دانش‌آموز، تجمع مقابل درب اصلی دانشگاه تهران و حرکت به سمت بیت مقام معظم رهبری در روز چهارشنبه از جمله برنامه‌های یوم‌الله 13 آبان است.

رئیس ستاد مرکزی برگزاری یوم‌الله 13 آبان با اشاره به اینکه یوم‌الله 13 آبان یگانه مناسبتی است که در سه مقطع حساس تاریخی سه جلوه استکبار ستیزی دارد، گفت: ابتدا امام خمینی (ره) در سال 43 فریادی الهی- حسینی را سر داد و بر علیه قانون ننگین کاپیتولاسیون برخاست. دومین مناسبت تاریخی این روز ریختن خون پاک دانش‌آموزان و دانشجویان در مقابل دانشگاه تهران بود که سنگ فرش دانشگاه را رنگین کرد.

کاشانی‌پور با بیان اینکه در ششم آبان سال 58 از وزارت خارجه آمریکا به شاه دستور رسید که تاکنون به صورت عمودی شلیک کرده‌اید و حالا زمان افقی شلیک کردن است، اظهار داشت: امام خمینی(ره) بارها فرمودند همه گرفتاری‌ها زیر سر آمریکاست و همه چیز در سفارت آمریکا رخ می‌دهد. دانشجویان پیرو خط امام(ره) پیرو همین سخنان سیلی آخر را بر گوش استکبار زدند و در همین جاست که می‌بینیم اسناد خیانت‌ها و تجاوزهای آمریکایی‌ها به مردم ایران منتشر شد.

رئیس ستاد برگزاری مراسم 13 آبان تصریح کرد: استکبار در همه کشورها در حال توسعه است و کشتن و جنایت ابایی ندارد و فقط به خواست خود توجه دارد. امام خمینی(ره) فرمودند تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دوم ما بود که استکبار جهانی را بر زمین زد، استکباری که امروز در عربستان و بحرین رخ نموده‌اند.

وی ادامه داد: ما نشان دادیم که استکبار شکست‌پذیر است و هیمنه پوشالی آمریکا در جهان را شکستیم. روز 13 آبان روز رزم حسینی است،‌ روزی که تیرها باید به سوی یزیدیان پرتاب شود.

کاشانی پور گفت: آمریکا همیشه در صدد محدود کردن امت‌های بیدار و مستقل است. امروز در خود آمریکا نیز مرگ بر آمریکا می‌گویند جنبش 99 درصدی وال استریت مصداق همین موضوع است. 

رئیس ستاد برگزاری مراسم 13 آبان با اشاره به روز 13 آبان گفت: 13 آبان نهالی بود که با خون شهدای ما آبیاری شد و ثمره‌اش استکبارستیزی در جهان بود ما نباید بگذاریم دشمنی که از در بیرون کردیم از پنجره وارد شود. تمام درهای نفوذ باید بسته شود. ما نباید گول کسانی را بخوریم که می‌خواهند استکبار را بزک کنند و دست چدنی ایشان را زیر دستکش‌های مخملی پنهان کنند. ملت ما به خوبی می‌داند که به آمریکا نمی‌توان اعتماد کرد.

کاشانی‌پور اظهار داشت: امروز آمریکایی‌ها جنایاتشان را افشا می‌کنند و علنا می‌گویند که ما داعش را ایجاد کردیم. آمریکا دیواری ترک خورده است که نباید به آن تکیه کرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار