گیلان؛

دیدارنماینده ولی فقیه در گیلان با مدیران و کارکنان رسانه ملی

صدا و سیما از مراکز مهم نشر فرهنگ اسلامی – انقلابی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛

نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در جمع مدیر کل ، شورای معاونان ، مدیران و جمعی از برنامه سازان صدا و سیمای مرکز گیلان با اشاره به اینکه 53 کشور جهان به برنامه های رادیویی و تلویزیونی گیلان دسترسی دارند گفت : باید از این توانمندی برای نشر فرهنگ اسلامی و انقلابی در سطح ملی و بین المللی بهره گرفت.

آیت الله قربانی رسانه ملی را دانشگاه عمومی و در دسترس قشرهای مختلف مردم دانست و گفت : برنامه سازان این سازمان با بهره گیری از منابع غنی علمی – فکری – تاریخی و قرآنی ، غذای روحی و معنوی مردم را تامین کنند.

وی از برنامه سازان صدا و سیما خواست با توجه به کاهش سرانه مطالعه در کشور ، علوم دینی و معنوی را از کتب اندیشمندان و علمای برجسته کشورمان به زبان ساده و قلم روان به مخاطبان منتقل کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تشکر از تلاش شبانه روزی کارکنان صدا و سیمای مرکز گیلان خاطر نشان کرد : انقلاب اسلامی میراث خون حدود 250 هزار شهید کشور از جمله 8 هزار شهید گیلانی است و باید برنامه سازان ، در ارائه برنامه هایشان پاسدار و مروج آرمان های بلند شهدا باشند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان هم در این دیدار با اشاره به پخش برنامه های 200 شبکه فارسی زبان ضد انقلاب از طریق امواج ماهواره ای در فضای کشور تصریح کرد : این هجمه رسانه ای مانع از توجه مخاطبان به برنامه های رسانه ی ملی نشده است بطوریکه بر اساس آخرین نظرسنجی ها درصد بالایی از مردم گیلان مخاطب برنامه های صدا و سیمای مرکز گیلان اند.

حسن ظهیری در ادامه با اشاره به تلاش جهادی و مخلصانه کارکنان صدا و سیما ی مرکز گیلان آماری از عملکرد و موفقیت های چشمگیر جمعی از برنامه سازان این مرکز در جشنواره های ملی و بین المللی ارائه کرد.


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.