اصفهان؛

توقيف 3.5 ميليارد ريال كالای قاچاق در كاشان

فرمانده انتظامي شهرستان كاشان از توقيف يك دستگاه كاميون كشنده و كشف يك محموله كالاهاي فني و تأسیساتی قاچاق به ارزش 3 ميليارد و 500 ميليون ريال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی پورغلامحسین اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان کاشان در راستای اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و کنترل محورهای ورودی و خروجی این شهرستان یک دستگاه کامیون کشنده را در اتوبان اصفهان- کاشان جهت بررسی متوقف کردند.

وی ادامه داد: پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از این کامیون، 8 هزار و 850 عدد قفل درب، 6 هزار و 668 عدد انواع آچار، 660 عدد غلتک و قلموی رنگ کاری؛ سه هزار و 668 جفت دستکش کار و 700 عدد روغن‌دان و کاتر فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه 3 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام شده است.

پورغلامحسین در پایان با اشاره به دستگیری راننده و تحویل وی به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: ورود و توزیع محصولات قاچاق یک اقدام مجرمانه است که لازمه پیشگیری از آن، برخورد قاطع پلیس و عدم همکاری شهروندان در خرید اجناس قاچاق است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.