فوتبال ساحلی جام بین قاره ای در امارات؛

ایران 6 - آمریکا 2؛ آمریکا در سواحل خلیج فارس مقابل ایران زانو زد + فیلم

ملی پوشان فوتبال ساحلی کشورمان در روز نخست از رقابتهای جام بین قاره ای جهان تیم ملی آمریکا را در هم کوبیدند.

ایران 6 - آمریکا 2؛ آمریکا در سواحل خلیج فارس مقابل ایران زانو زدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان دیدار تیم های ملی فوتبال ساحلی ایران و آمریکا در روز نخست رقابتهای جام بین قاره ای جهان از ساعت ۱۸:۱۵ امروز آغاز و در نهایت با پیروزی پرگل ملی پوشان کشورمان به پایان رسید.

گل های تیم ملی ایران در این بازی حساس را محمدعلی مختاری، مسلم مسیگر، محمد احمدزاده (۲گل) مصطفی کیانی و سیدعلی ناظم به ثمر رساندند.

ملی پوشان ایران که جزو مدعیان اصلی کسب مقام قهرمانی بشمار می روند، باید در دیدار بعدی خود از ساعت ۱۸:۱۵ فردا (چهارشنبه) به مصاف تیم ملی مصر بروند.

گفتنی است تیم های ملی ایران و مصر در رقابتهای جام بین قاره ای جهان در سال ۲۰۱۵ بر سر کسب مقام سومی مسابقات به مصاف هم رفتند که آن دیدار با پیروزی ملی پوشان کشورمان به پایان رسید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۱۲ آبان ۱۳۹۵
ملیاردی هم نمیگیرن ونق هم نمیزنن .دارن کارشونو به نحو احسن انجام میدن افتخاره .ولی عدالت رو وزیر جدید باید رعایت کنه .به همه به یک چشم بنگره .لطفا
United States of America
ناشناس
۰۴:۲۷ ۱۲ آبان ۱۳۹۵
جالبه ایران ببازه میگید سربلند باختن اما حالا که یک تیم را شکست داده اند میگویید آنها به زانو درآمده اند. این کجایش با روح ورزش و پیام صلح و دوستی به ملت ها همخوانی دارد؟ اینطور که شما نوشتی آمریکا به زانو در آمده احتمالا فردا ناوهایش را از خلیج فارس می خواهد ببرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۱۱ آبان ۱۳۹۵
دمشون گرم. حداقل غیرتشون از یه عده ای بیشتره... دمشون گرم
آخرین اخبار