زنجان؛

203مورد بازرسی از تجهیزات بازی استان زنجان

مدیر کل استاندارد استان زنجان از 203مورد بازرسی صورت گرفته از تجهیزات بازی استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛کارگرزاده بابیان اینکه کل تجهیزات بازی موجود و ثبت شده در سامانه ۴۵۹مورد بوده است ،گفت:از ۲۰۳مورد بازرسی صورت گرفته از تجهیزات بازی استان،۲۲مورد به دلیل استاندارد نبودن پلمپ شده است.

وی با اشاره به پبگیری های لازم در زمینه استاندارد سازی زمین های بازی بیان کرد:استاندارد سازی زمین های بازی وتجهیزات بازی در راستای توسعه کیفیت کالا و خدمات دراین زمینه توسط شهرداری ها انجام می شود که به همین منظور ۴کمیته کارشناسی تشکیل شده است.

کارگرزاده عنوان کرد:شهرداری استان باید نسبت به فعالیت های تجهیزات بازی به ویژه سازه های بازی فاقد مجوز بهره بر داری ممانعت کنند.

مدیرکل استاندارد استان زنجان با اشاره به گزارشات انجام شده توسط شهرداری منطقه دو زنجان اعلام کرد:در ۶پارک نسبت به جمع اوری وسایل غیراستاندارد و نقب تجهیزات جدید استاندارد اقدام شده است.

وی با اشاره به کالاهای فاقد علامت استانداد گفت:باتوجه به نظر سنجی های صورت گرفته هز مهمترین دلایل فاقد علامت استاندارد بودن کالاها درمراکز عرضه و فروش ،عدم اگاهی مراکز صنفی و مصرف کنندگان است.

کارگرزاده به گزارش عملکرد بازرسی و نمونه برداری از مراکز صنفی اشاره کرد و گفت :در این اقدامات تعداد کل بازرسی ها ۲هزارو۶۱۱مورد بوده که بیشترین بازرسی ها مربوط به صنایع غذایی ،شیمیایی و برق بوده و تعداد کل نمونه برداری های انجام شده ۳۷۳مورد بوده که صنایع غذایی،کشاورزی وشیمیایی بیشترین نمونه برداری راداشتند.

وی ادامه داد:در نتایج حاصل از بازرسی ۷۰۰قلم فاقد علامت استانداردبودند که که نسبت به اخذعلامت استاندارد تعهد دادند ودر نتایج حاصل از نمونه برداری ها ۲۱۱مورد مطابق ازمون استاندارد و ۴۱مورد مغایر با استاندارد بودند

مدیرکل استاندارد استان عنوان کرد:ازابتدای سال جاری تا کنون ازمراکز تولیدی و خدماتی نیز بازرسی و نمونه برداری صورت گرفته است که تعداد کل بازرسی ها ۷۱۶مورد و تعداد کل نمونه برداری ها۸۲۳مورد بوده است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.