تجلی استکبار ستیزی دانش‌آموزان با حضور در راهپیمایی 13 آبان

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران از حضور پر شور دانش‌آموزان مقابل لانه جاسوسی برای مبارزه با استکبار ستیزی در روز 13 آبان خبر داد.

تجلی استکبار ستیزی دانش‌آموزان با حضور در راهپیمایی 13 آبان
به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛علیرضا کمره‌ای مدیر کل آموزش و پرورش تهران در مراسم زنگ استکبارستیزی که در مدرسه شاهد هاجر صبح امروز برگزار شد با اشاره به سه واقعه 13 آبان در سال‌های 43، 57، 58 اظهار داشت: این وقایع نقطه عطفی در کشور ما است.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان تهران فردا در حرکتی نمایدین و باشکوه فصلی مقابل لانه جاسوسی ایجاد می‌کنند که نشان از استکبارستیزی آن‌ها است.

کمره‌ای با اشاره به اینکه چنین اقداماتی نشان عزت و افتخار کشور به شمار می‌آید بیان کرد: کسانی که منافع ملت ایران را در نظر نمی‌گیرند دشمن هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش تهران گفت: امروز حتی اگر از سر هوشمندی گفتگویی با آمریکا داریم بدان معنا نیست که استکبار را فراموش کرده‌ایم.

کمره‌ای افزود: استکبار به معنی زورگویی، خود برتر بینی است و از خوی شیطانی نشأت می‌گیرد اما ملت ایران با هوشمندی تمام چنین اقداماتی را درج کرده و با آن مبارزه می‌کنند که در رأس چنین مبارزاتی آمریکا قرار دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار