اینستاگردی؛

شهرزاد کمال زاده در گلخانه/جمشید مشایخی در کنار معلم دبستانش/احسان خواجه امیری در هواپیما

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.

بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.  

علی انصاریان نوشت:
"سلام... روزی از دانشمندی ریاضی دان نظرش را درباره انسانیت پرسیدند درجواب گفت: اگر زن یا مردی دارای اخلاق باشد نمره یک میدهم، اگر دارای زیبایی هم باشد یک صفر جلوی عدد یک میگذارم (10)، اگر پول هم داشته باشد یک صفر دیگر جلوی عدد 10 میگذارم: 100، اگردارای اصل و نسب هم باشد یک صفر دیگر جلوی عدد 100 میگذارم : 1000، ولی اگر زمانی عدد 1 رفت (اخلاق) رفت چیزی به جز صفر باقی نمی ماند 000 و صفر هم به تنهایی هیچ است و آن انسان هیچ ارزشی ندارد. مواظب (یک) خودمان باشیم يا على."

اینستاگردی؛


شهرزاد کمال زاده نوشت:
"روزتون گل گلى و زيبا"
اینستاگردی؛


سروش جمشیدی نوشت:
"صدامو صدا کن تو شبهای تاریک که هرجایی باشم چه دور یا که نزدیک صدای صداقت به دلها میشینه دروغی نمیگم تلاشم همینه که تو قلب مردم برام جایی باشه همون حرفی باشم که باید رها شه بمونه بپیچه توی ذهن عابر بیاد روی کاغذ مث شعر شاعر رو لبهای مادر یه لالایی باشه صدایی که شاید توی قلبي جا شه."

اینستاگردی؛

شهرام قائدی نوشت:
"روزي مردي ثروتمند در اتومبيل جديد و گران قيمت خود با سرعت فراوان از خيابان كم رفت و آمدي مي گذشت. ناگهان از بين دو اتومبيل پارك شده در كنار خيابان يك پسر بچه پاره آجري به سمت او پرتاب كرد. پاره آجر به اتومبيل او برخورد كرد. مرد پايش را روي ترمز گذاشت و سريع پياده شد و ديد كه اتومبيلش صدمه زيادي ديده است. به طرف پسرك رفت تا او را به سختي تنبيه كند. پسرك گريان با تلاش فراوان بالاخره توانست توجه مرد را به سمت پياده رو، جايي كه برادر فلجش از روي صندلي چرخدار به زمين افتاده بود جلب كند.

پسرك گفت:"اينجا خيابان خلوتي است و به ندرت كسي از آن عبور مي كند. هر چه منتظر ايستادم و از رانندگان كمك خواستم كسي توجه نكرد. برادر بزرگم از روي صندلي چرخدارش به زمين افتاده و من زور كافي براي بلند كردنش ندارم. "براي اينكه شما را متوقف كتم ناچار شدم از اين پاره آجر استفاده كنم ". مرد متاثر شد و به فكر فرو رفت برادر پسرك را روي صندلي اش نشاند، سوار ماشينش شد و به راه افتاد. در زندگي چنان با سرعت حركت نكنيد كه ديگران مجبور شوند براي جلب توجه شما پاره آجر به طرفتان پرتاب كنند! خدا در روح ما زمزمه مي كند و با قلب ما حرف مي زند. اما بعضي اوقات زماني كه ما وقت نداريم گوش كنيم، او مجبور مي شود پاره آجري به سمت ما پرتاب كند. اين انتخاب خودمان است كه گوش كنيم يا نه"

اینستاگردی؛


محمدرضا رهبری نوشت:
"سلام به تمام دوستهاى عزيز و مهربانم كه هميشه شرمنده محبتهاتون هستم ممنونم كه هستيد و با انرژى مثبتتون بهم انگيزه ميديد."

اینستاگردی؛

مهرداد میناوند نوشت:
"محمد حسين فهميده عزيز، يادت گرامى. همه مردم ايران به تو افتخار ميكنيم."

اینستاگردی؛


احسان خواجه امیری نوشت:
"سلام پیش بسوی کانادا"

اینستاگردی؛


امیر کربلایی زاده نوشت:
"نقشهاي جديد،كارهای جديد"

اینستاگردی؛

جمشید مشایخی نوشت:
"تا زنده هستم جناب استاد فقيهي را كه در دبستان معلم و ناظم اينجانب بودند و سعي ميكردند ما را به حقيقت برسانند از ياد نخواهم برد. يار من چون بخرامد به تماشاى چمن برسانش ز من اى پيك صبا پيغامي."

اینستاگردی؛

سید جواد رضویان نوشت:
"به نام حضرت حق؛ از مترسکی پرسیدم که از تنها ماندن در مزرعه بیزار نشده‌ ای؟ گفت: ترساندن دیگران برای من لذت بخش است، پس هرگز از آن بیزار نمی ‌شوم! اندکی اندیشیدم و گفتم: من نیز چنین لذتی را تجربه کرده ام! گفت: اشتباه میکنی! کسی نمیتواند از آزار دیگران لذت ببرد، مگر آنکه درونش با کاه پر شده باشد! جبران خليل جبران: پائيزتون زيبا، ياحق."

اینستاگردی؛

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار