مشهد؛

اگر مقام معظم رهبری نبود دنیا زیر چکمه های دیکتاتوری بوش بود

رئیس سازمان بسیج اساتید کشورگفت: نظام و رهبر مقتدر کشور ما بر دنیا حق دارند و اگر مقام معظم رهبری نبود دنیا زیر چکمه های دیکتاتوری بوش و امثال او بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سهراب صلاحی در نشست پیوست فرهنگی ویژه اساتید بسیجی خراسان رضوی در مشهد افزود: بزرگان جهان از رهبر معظم انقلاب اسلامی درخواست چاره می کنند.

وی اظهار داشت: دولت دهم در زمانی که بیداری اسلامی مطرح بود از بیداری انسانی نام می برد و در زمان بیداری اسلامی در خانه نشست و اشتباههای زیادی کرد.

صلاحی گفت: دولت دهم در ترکیه علیه سوریه صحبت کرد و اگر درست عمل کرده بود این مشکلات را در سوریه نداشتیم.

وی ادامه داد: نظم نوین بین المللی را امروز نبرد سوریه مشخص می کند و روسیه نیز می داند اگر در سوریه حضور نداشته باشد قدرت بین المللی نیست.

رئیس سازمان بسیج اساتید افزود: تمام امکانات لازم برای رسیدن به رتبه های برتر اقتصادی در ایران وجود دارد، همه اینها نیازمند یک مدیریت جهادی است و استراتژیستهای آمریکایی نیز گفته اند اگر فرهنگ اقتصاد مقاومتی عملی شود دیگر آمریکا کاره ای نیست.

صلاحی ادامه داد: فرهنگ زیرساخت است و در تمام طرحها نیاز به پیوست نگاری فرهنگی داریم و در این زمینه اساتید بسیجی می توانند نقش موثری ایفا کنند.

وی تمدن بدون قدرت محوری را فاقد استمرار توصیف و بیان کرد: پی ریزی تمدن جدید اسلامی و فرهنگی نیاز به استمرار قدرت دارد و در این مسیر باید راهی را برویم که امام مسلمین برای ما مشخص کرده است.

رئیس سازمان بسیج اساتید گفت: نمی شود گفت پیرو امام هستیم و بعد بگوییم شعارهای 37 سال گذشته احساسی بوده و یا کناری بایستیم تا آل سعود هر کاری می خواهد علیه ما انجام دهد.

وی افزود: آمریکا اگر وارد ایران شود تمام کسانی را که برایش فرش قرمز پهن کردند در قفس می کند و دور دنیا می گرداند و سپس آنها را می کشد، حتی صدام، قذافی، مرسی، یاسر عرفات نیز که مرگ بر آمریکا نگفتند و جزو دوستان آمریکا بودند به آنها رحم نکرد.

صلاحی ادامه داد: سردار قاسم سلیمانی قهرمان جهان است و مامور سرکوب تروریسم در سوریه و عراق می باشد زیرا اگر داعشیها قدرت یابند جهان را گرفتار می کنند و امروز به فضل خدا داعش در حال سرکوب شدن است و تخم مرغهای آمریکا در سبد سوریه نیز از بین رفته است.

نشست پیوست نگاری فرهنگی با حضور 200 نفر از اعضای بسیجی هیات علمی، مدرسان دانشگاهها و مراکز آموزش عالی خراسان رضوی تا پانزدهم آبان به مدت سه روز در مرکز شهید کامیاب مشهد ادامه دارد.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.