ساری،

فعالیت 20 حوزه آموزشی در فنی و حرفه ای مازندران

20 حوزه آموزشی در فنی و حرفه ای مازندران فعال است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، امیر جمشیدی معاون آموزشی فنی و حرفه‌ای مازندران گفت: در حاشیه همایش مدیران و کارشناسان مراکز فنی و حرفه ‌ای استان با بیان اینکه متولی آموزش‌های غیررسمی مراکز فنی و حرفه ‌ای هستند، گفت: با توجه به اینکه آموزش‌ها باید به روز باشد بنابراین ما نیز با برگزاری چنین همایش‌هایی در صدد به روزسانی مربیان و کارشناسان هستیم.

وی با بیان اینکه 20 حوزه فعالیت آموزشی در سطح مازندران داریم، افزود: در این راستا تعداد 130 مربی رسمی داریم که به این رقم تعداد 119 مربی نیز اضافه شدند.

وی از فعالیت 700 آموزشگاه فعال در مازندران که با بخش‌های دولتی همکاری دارند خبر داد و گفت: مشکل عمده کارگاه‌های ما حضور نداشتن واحدهای صنعتی است و در حالی که ما باید مانند کشورهای صنعتی پیشرفته در این مسیر گام برداریم.

معاون آموزشی فنی و حرفه‌ای مازندران با بیان اینکه کارگاه‌های آموزشی مازندران از نظر تجهیزاتی بین 50 تا 70 درصد به روزرسانی شدند ولی باز هم کم است، افزود: در کشور ما برندهای داخلی معروفی وجود دارند که ضرورت دارد تا این شرکت‌‌ها در حوزه مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای ورود پیداکنند.

جمشیدی گفت: نظم در سیستم آموزشی موجب پیشرفت و توسعه جامعه می‌شود و حضور افراد در کارگاه‌های صنعتی باید بر اساس دانش مورد نیاز همان کارگاه باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.