قزوین؛

جلسه شورای سیاستگذاری مسکن طلاب

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت : مردم حامی و پشتیبان جدی حوزه‌های علمیه هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در جلسه شورای سیاستگذاری مسکن طلاب افزود : مردم همواره برای نشر دین، حامی و پشتیبان جدی حوزه‌های علمیه، روحانیون و طلاب هستند.



وی  به اهمیت تبلیغ برای رفع معضلات جامعه اشاره کرد و یادآور شد: اگر تبلیغ و کارهای تربیتی در جامعه با حمایت بیشتری روبرو شود، بسیاری از معضلات جامعه کاهش می‌یابد.

امام جمعه قزوین گفت: هزینه برای دین، علم، فرهنگ، اخلاق سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود و نباید سرمایه‌گذاری در این حوزه را هزینه در نظر بگیریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین  همچنین  از حمایت‌های خیران، استاندار و مسئولان استان در حمایت و پشتیبانی از حوزه‌های علمیه تقدیر و تشکر کرد .

جلسه شورای سیاستگذاری مسکن طلاب

 فریدون همتی، استاندار قزوین هم در این جلسه گفت : دولت همان‌طور که دغدغه همه اقشار را دارد، دغدغه قشر روحانیون را نیز دارد و با توجه به رسالت خطیری که بر عهده روحانیون در حوزه نشر دین قرار داده شده، باید تلاش کنیم تا دغدغه‌های آن‌ها کاسته شود.

وی گفت: این آمادگی در استان برای پاسخ‌گویی به نیازهای طلاب و روحانیون وجود دارد و در مسکن مهر استان نیز این ظرفیت برای پاسخ‌گویی سریع به نیاز مسکن طلاب وجود دارد.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام‌اکبری، معاون مسکن و تأمین اجتماعی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور هم گزارشی از برنامه‌های ارائه شده توسط این مرکز در استان قزوین ارائه کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.